• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

موافقت خانواده امین با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه آزاد انار

  • 10 اسفند 1393 - 1:34
موافقت خانواده امین با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه آزاد انار

تهران- ایسکانیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار ضمن اشاره به اینکه مراسم تشییع مرحوم امین خیر مشهور اناری بسیار باشکوه برگزار شد، از موافقت خانوده او به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام و در دست احداث دانشگاهی خبر داد.

علی اکبر امین را همه در انار می‌شناسند؛ خیری که به حق لقب «امین التجار» را همراه خود می‌کشید؛ کسی است که حدود ۴۰ میلیارد تومان برای علم و توسعه دانشگاه این شهر هزینه کرده است. مردی که آثار و خدمات ارزشمندش در جای جای رفسنجان دیده می‌شود و جای خالی او امروز بیش از همه برای دانشجویان اناری ملموس است. علی‌اکبر امین که تاکنون بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای ساخت دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان و پروژه‌های عمرانی آن مانند خوابگاه‌ها، دانشکده‌ها،سلف سرویس،سالن ورزشی، تالار ۴۵۰ نفری و سینما و…. پرداخت کرده است امروز در میان انبوه مردم این شهر تشییع شد.

تشییعی درخور بزرگمردان

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محسن پورنامداری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار درباره برگزاری مراسم تدفین مرحوم امین اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر مرحوم امین با حضور مقامات استانی و شهرستانی همچنین برخی نمایندگان مجلس، نمایندگان تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، فرماندار و امام جمعه و مهمانانی از یزد، تهران، سازمان مرکزی و سیل عظیمی از مردم به همراه همسر و فرزندان آن مرحوم برگزار شد.

وی در ادامه با باشکوه خواندن مراسم تشییع مرحوم امین آن را در تاریخ شهرستان انار بی سابقه خواند و افزود: خاطره برگزاری این مراسم تا مدت ها در اذهان باقی خواهد ماند.

پورنامداری در زمینه حضور دانشجویان در این مراسم تصریح کرد: دانشجویان حضوری بسیار تأثیرگذار در مراسم امروز داشتند چرا که مرحوم امین علاوه بر تقبل بخشی از شهریه آنها همواره در جهت رفع مشکلات آنها آماده بود و مسائل آنها را  پیگیری می‌کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه روند اجرای پروژه های نیمه تمام این خیر پس از وی خاطرنشان کرد: خانواده مرحوم امین با ادامه روند احداث پروژه های نیمه تمام و تکمیل آنها موافقت کرده اند اما هنوز در زمینه ادامه همکاری در طرح هایی که هنوز مراحل اجرای آن آغاز نشده و مراحل اداری آن طی شده است ابراز نظر نکرده اند.

گفتنی است؛ ساخت استخر مجزای زنان و مردان و شهرک ویژه اساتید دانشگاه از دیگر اقدامات این خیر می‌باشد که در حال پیگیری و انجام است.

ثبت دیدگاه