گزینه‌های استانداری کرمان

گزینه‌های استانداری کرمان

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های متعددی درباره استاندار جدید کرمان مطرح شده است.

بر اساس این گمانه‌زنی از “مهندس جلال‌ماب، محمد فرشاد، مهندس کریمی و شیخ علی هاشمیان” به عنوان گزینه‌های جدید استانداری کرمان نام برده می‌شود.

۳,۵۵۴ بازدید

موافق(۰)مخالف(۰)

مطالب پیشنهادی :

۴۵ نظر on “گزینه‌های استانداری کرمان”

  • محسن wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۰:۰۵

    جلال ماب از همشون بهتره

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • بهار wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۰:۰۸

    خدا کنه هرکی میشه لااقل یه فرماندار بومی برای انار تعیین بکنه

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • محمد wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۰:۰۹

    سلام.صالحی معاون فرماندار از قلم افتاده اون توانایی گرداندن استانداری را به راحتی داره فقط احتمال داره قبول نکنه چون از میز ریاست خیلی بدش میاد زیاد اصرار نکنید

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • بانو wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۰:۱۸

    اگه یک توضیحاتی هم در مورد سوابق و کارکردهای این اقایون ارائه میکردین خوب بود.باعث میشد که بیشتر باهاشون اشنا بشیم.
    بهرحال هر کی که جایگزین اقای نجار میشه انشاالله فردی شایسته و در خوره مردم دیار کریمان باشه.

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • همشهری wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۰:۴۷

    یاد انار پرس قدیمی افتادم خیلی بهتر بود

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • قاسمی wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۱:۴۳

    فقط و فقط مهندس کریمی

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • سید محمد wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۸:۰۳

    شیخ علی هاشمیان از همه بهتره مدیر واقعیه خیلی هم با شخصیت و با وقار هست.

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • اناری wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۹:۳۸

    با سلام فقط هر کدام که استاندار شدند. فرمانداری انار به یک خونه تکونی درست و حسابی احتیاج دارد از فرماندار گرفته تا آبدارچی!!!!!!!!!!!!!!

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • غلونزا wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۹:۵۰

    من با نظر محمد موافقم
    گزینه خوبی رو پیشنهاد کرد
    البته اگه قبول بکنه

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • خاتون wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۰:۲۳

    اناریها رای خودشونو دادن حالا استاندار انتخاب  میشه!!!

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • hr wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۰:۵۱

    به نظر من هاشمیان از همه بهتره(خواهر زاده علی اکبر هاشمی)سوابق زیادی داره رییس شورای رفسنجان بوده،الان هم رییس اداره اوقاف(نوریه)رفسنجان هست.سوابق زیادی داشته من همین چند تا رو می دونم.یه برتری دیگه نسبت به اونای دیگه داره اینه که جوانتره و فقط سی و شش سال داره.

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • انارکی wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۰:۵۹

    شیخ حسین ابراهیمی امام جمعه انار هم برای استانداری خوبه

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • همشهری wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۲:۱۰

    ازنظرمن همه خوبن

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • مهدوی wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۲:۱۸

    مناسب ترین گزینه برای سکان استانداری کرمان مهندس کریمی است

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • یادگاری wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۵:۰۶

    با انتخاب شیخ علی هاشمیان مسلما کاستی های سال های قبل هم جبران خواهد شد.ایشان مرد بزرگوار و فعالی هستند.

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • مهاجر wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۷:۱۱

    جناب سردبیر خیلی برام جالب بود که خبر انتصاب آقای رحیمی به عنوان شهردار انار و انتخاب آقای عبدالرضایی به عنوان سرپرست شهرداری را نگفتی ؟؟؟!!!!!بله امروز صبح این اتفاق افتاده و مبارکه

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • 17 wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۸:۵۶

    شخ علی خدا کنه نشه

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • مطلع wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۲۲:۲۴

    طی تماسی که با مهندس کریمی داشتم ایشون تکذیب کردن. البته به نظر خودم هنوز هم امیدی واسه استانداری ایشون هست
    ( اینم بگم که مسئولین کرمان رو ، مخصوصا استاندار و فرماندارهای رفسنجان و انار ) با تایید مرعشی انتخاب میشن. فرماندار انار هم بومیه. احتمال بسیار زیاد مهندس ملانوری

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • اناری زاده wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۲۳:۰۳

    سید محمد حتما میخای شیخ علی هاشمیان بشه تا رییس ....رو بذاره بخشدار یا فرماندار؟؟؟همینجا قسم میخورم وقول میدم اگه شیخ علی بشه و رییس .....کمتر از بخشداری پستی گرفت وسط انار تف بندازید تو صورت من....بابا چرا نمیفهمید بخدا الان تو مسئولین رفسنجون دارن براش دنبال جا میگردن کجا بهتر از اناره براش صاف میذارنش بخشدار ..حالا ببینید کی گفتم...

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • اشنا wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۲۳:۰۴

    چی بگم؟؟؟

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • رمضانی wrote on ۱۳ شهریور, ۱۳۹۲, ۲۳:۲۸

    از کی تا حالا ملانوری مهندس شده خبر ندارم حتما از زمانی که من پروفسور شدم

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • محمد امین wrote on ۱۴ شهریور, ۱۳۹۲, ۰:۵۶

    سلام.خدمت آقای رمضانی عرض کنم که آقای ملانوری مهندس نیس ولی به اندازه ۱۰تا مهندس برای انار کار میکنه وی سابقا که انار بود با اینکه ما بخش بودیم و بودجه ای نداشتیم بسیار زرنگ و فعال نشون داد و الان وقتشه که ایشان بیاد و فرماندار بشن.هم اناریه هم فعاله و پرستیژه فرمانداری رو داره و هم بسیار خوش برخورد و فرد مسلمان و نجیبی هم هست امیدوارم فرماندار بشه

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • رسول wrote on ۱۴ شهریور, ۱۳۹۲, ۶:۵۳

    در جواب محمد امین زمانی که ایشان بخشدار بود مجوز چاه گرفت برای یکی از فامیلهاش که الان داره آب شیرین میکشه پا درختاش میکند و مشتی مستضعف نگاه میکنند!!!!! ضمنا با اومدن ایشون سرکار خانم .................................. هم بر میگردد و سواستفاده از کمیته بانوان هم شروع میشود و شاهد خواهیم بود که چطور پول جمع کردن برا آمبولانس معلوم نشد کجا رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • محمد امین wrote on ۱۴ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۳:۴۶

    کمیته بانوان در زمان اون خانم فعالترین کمیته بود کلاسهای ورزشی و فرهنگی که خصوصا تابستانها برگزار میشد یادمون نرفته.چرا دیگه از این کمیته و این کلاسها خبری نیس؟پس نشون میده که این افراد در دوره اصلاحات بسیار فعال بودن.این /آقا رسول انگار خصومت شخصی با این افراد داره

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • رسول wrote on ۱۵ شهریور, ۱۳۹۲, ۹:۴۱

    در جواب محمد امین میخواستم همینقدر بگویم جواب سئوال شما در خصوص فعالیت کمیته بانوان را باید کسانی بدهند که پسته میخریدند ورشکست شدند زیر چتر کمیته بانوان صاحب همه چیز دوباره شدند چه زمینهایی کشاورزی خریدند اونور یزد!!!!!!!!!!

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • فریدون wrote on ۲۸ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۴:۱۷

    فقط مهندس کریمی

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • محمد wrote on ۳۱ شهریور, ۱۳۹۲, ۱۹:۳۰

    فقط مهندس کریمی فقط

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • محمد ش wrote on ۸ مهر, ۱۳۹۲, ۹:۲۵

    فقط کریمی

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • امین ر wrote on ۸ مهر, ۱۳۹۲, ۹:۲۷

    فقط کریمی

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • علی wrote on ۱۴ مهر, ۱۳۹۲, ۱۱:۲۷

    اصلاح طلبان رو عشقه

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • کارمند wrote on ۱۶ مهر, ۱۳۹۲, ۱۰:۰۰

    فقط وفقط مرعشی وکریمی .. ههه هه هه جلال ماب مگر اطلاح طلبان و کسایی که به روحانی به امید تغییر رای دادن ونیز مرعشی خدایی نکرده مردن که این بنده خدابشه استاندار اگر قراره اصولگرا باشه همین نجار بهتر ازجلال مابه

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • قلی wrote on ۱۶ مهر, ۱۳۹۲, ۱۰:۰۷

    بهتر از جلال ماب نیست قحط رجال اومده فکر کنم

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • ناشناس wrote on ۲۱ مهر, ۱۳۹۲, ۲:۳۴

    شیخ علی هاشمیان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    =))

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • وحید رایینی wrote on ۲۱ مهر, ۱۳۹۲, ۱۰:۳۷

    خیلی جالبه معاون استاندار احمدی نزاد بشه استاندار کرمان پس رای مردم به دکتر روحانی ....

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • بمی wrote on ۲۵ مهر, ۱۳۹۲, ۱۲:۲۰

    ایشالله هرکی که میشود یک فرماندار خوب مثل الان برای بم انتخاب کنه یک نفر گزینه خوبی است به نظر من حاج حسین عزیز است

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • mosayyeb wrote on ۲۹ مهر, ۱۳۹۲, ۲۱:۲۱

    سلام به نظراینجانب آقایی مثل دهمرده می خواهیم الان دیگردوره ای است که بایدشبانه روزدرجهت ارتقاء سطح معیشت وفرهنگ درجامعه منطقه وجهان کوشید استاندارچقدر می توتند مهره موثری دراین زمینه هاباشد دنیاباشتاب فوق تصور قله های علمی واقتصادی وفضایی وهرانچه تصورش راکنید درمی نورددمااندرخم یک کوچه ایم

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • رش wrote on ۷ آبان, ۱۳۹۲, ۰:۰۱

    خوبه همین نجار از همهشان بهتر است

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • ناشناس wrote on ۲۰ آبان, ۱۳۹۲, ۱۹:۰۶

    فقط باید اصلاح طلب باشه 

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • احسان حسینی wrote on ۲۶ آبان, ۱۳۹۲, ۱۸:۱۰

    با سلام گزینه های خوبی در استان وجود دارد از جمله مهدی زینلی معاون راه اهن کرمان که اسمش از قلم افتاده است حیف که سی سال از وجود این شخص بیخبر بوده ایم

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • زیک wrote on ۲ آذر, ۱۳۹۲, ۱۹:۴۰

    اگر از جنوب کرمان باشه بهتره صد بار حسین یک بار هم حسن

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • کوهبنان الف م wrote on ۳ آذر, ۱۳۹۲, ۲۲:۲۲

    اگر فرمانداران را بتواند عوض کند نجار باشه اگه نمیتونه جمع کنه بره

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • نوری زهمکان wrote on ۵ آذر, ۱۳۹۲, ۲۰:۱۶

    فقط مهندس کریمی چون ریسک بالای سیاسی و اقتصادی داره

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • ناشناس wrote on ۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۴:۲۰

    فقط پلارک یا جلاماب یا انجم شعاع یا مهدی عسکرپور

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • علی wrote on ۸ آذر, ۱۳۹۲, ۱۸:۳۷

    فقط کریمی هم سابقه داره هم مومنه هم توانا و ازمون پس داده از ایشون بهتر پیدا نمیشه فعلا

    موافق(۰)مخالف(۰)
  • حسین wrote on ۸ آذر, ۱۳۹۲, ۱۸:۴۳

    اقای کریمی در زمان استانداری خود با دو قهر بزرگ طبیعت (زلزله بم وزرند )روبه رو شدند بهترین عملکرد را در ان زمان داشتند ایا یکی از اساسی ترین نقاط قوت یک مدیر توانایی مدیریت بحران نیست پس چه گزینه ای بهتر از ایشان بیاییم به فکر آبادی کشور باشیم تا کشمکش های سیاسی ایا نمایندگان محترم ما نباید به فکر ابادی استان باشند؟/؟

    موافق(۰)مخالف(۰)

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .