• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار با وزیر اطلاعات: مراقب باشید حق مردم تضییع نشود

  • 30 شهریور 1392 - 0:01
آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار با وزیر اطلاعات: مراقب باشید حق مردم تضییع نشود

دکتر محمود علوی، وزیر اطلاعات با تعدادی از مراجع تقلید از جمله آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت‌الله موسوی اردبیلی در این دیدار خطاب به وزیر اطلاعات گفت: به همین اندازه که وزارتخانه اطلاعات مهم و قابل توجه است، مسئولیت شما سنگین و کار شما حساس است و شما باید با کمال دقت این مسئولیت را انجام دهید؛ به این معنا که در کنار انجام مسئولیت، مراقب باشید موجبات تضییع حق افراد فراهم نشود چون ممکن است با یک گزارش چند کلمه‎ای شما که دقت کافی در آن نشده است فرد یا افرادی تا سال‎‌ها دچار خسران و زیان شوند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: سعی شما بر این باشد کاری کنید مردم شما را خادم و دلسوز خود بدانند نه محل مچ‎گیری و ایجاد مزاحمت.

آیت‌الله موسوی اردبیلی افزود: افرادی که به عنوان مسئول و همکار انتخاب می‌‎کنید افراد صالح و فهیمی باشند که در خدمت مردم بوده و به فکر سوء استفاده از قدرت و جایگاه خود نباشند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: البته وزارت اطلاعات وقتی می‌‎تواند به وظیفه خود به نحو احسن عمل کند که مستقل تصمیم بگیرد و در کارهای مربوطه به نحوی باشد که از موازی کاری دیگر دستگاه‎‌ها مصون بماند.

آیت الله العظمی موسوی اردبیلی در پایان خطاب به حجت الاسلام و المسلمین دکتر علوی وزیر اطلاعات گفت: وزارتخانه شما و دولت فعلی وارث مشکلات فراوانی است که امیدوارم با تکیه بر خدا و با تدبیر لازم، کار‌ها را اصلاح کرده وبه پیش ببرید.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر علوی وزیر اطلاعات گزارشی در مورد اقدامات در دست اقدام و برنامه‎های آینده این وزارتخانه ارائه نمود.

ثبت دیدگاه