• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تلاش ناکام برای به هم زدن سخنرانی هاشمی در کرمانشاه + فیلم

  • 24 مهر 1392 - 0:03
تلاش ناکام برای به هم زدن سخنرانی هاشمی در کرمانشاه + فیلم

تلاش عده ای برای به هم زدن سخنرانی هاشمی در کرمانشاه ناکام ماند.

به گزارش انتخاب ، عصر روز دوشنبه آیت الله هاشمی رفسنجانی با استقبال مردم و مسوولان استان کرمانشاه وارد این شهر شد و  در اولین برنامه خود برای دیدار با مردم و سخنرانی در مسجد جامع کرمانشاه حضور یافت.

همزمان، تعدادی انگشت شمار از نیروهای افراطی قصد داشتند با دادن شعارهایی این برنامه را با اختلال مواجه کنند که با واکنش قاطع مردم، برنامه آنان ناکام ماند و جمعیت زیادی که برای حضور در سخنرانی رییس مجمع تشخیص مصلحت در مسجد جامع کرمانشاه گرد هم آمده بودند، با شعار یکصدای «سلام بر هاشمی درود بر هاشمی»، مانع این اخلال شدند.

اقدام امروز این افراد پس از آن انجام شد که شب گذشته بخش های خبری صداوسیما به پخش گزارشی تخریبی علیه هاشمی پرداخت.

گفتنی است سفر آیت الله هاشمی به مناسبت سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب و امام جمعه کرمانشاه، آیت الله اشرفی اصفهانی انجام شده است.

این در حالی است که تعدادی از نیروهای افراطی در مراسم استقبال از رییس جمهور از سفر نیویورک قصد برهم زدن این مراسم را داشتند .

در همین حال، سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه این دیدار نوشت: در حالی که استقبال مردم کرمانشاه از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار چشمگیر بود و ضمن پر شدن صحن مسجد ؛ شعاع اطراف آن نیز آکنده از حضور مردم بود ؛گروهی ۱۰- ۱۵ نفره که از قبل داخل مسجد سازمان دهی شده بودند؛ سعی کردند همچون ماجرای اهانت به یادگار امام(ره)، توهین به رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن حضرت معصومه(س) و اهانت به رئیس جمهور بعد از بازگشت از نیویورک در فرودگاه مهرآباد، مجلس را متشنج و مانع سخنرانی آیت الله هاشمی شوند که با شعار یکپارچه «درود بر هاشمی» اکثریت مردم؛ مجبور به سکوت شدند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با یادآوری آفت های تفرقه؛ به این گروه قلیل، آنان را به وحدت و همراهی با اکثریت مردم فراخواندند.

دریافت مستقیم فایل تصویری (دانلود)

ثبت دیدگاه