• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

واژگونی کامیون در جاده انار بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای بیمه آب خورد

  • 07 آبان 1392 - 0:05
واژگونی کامیون در جاده انار بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برای بیمه آب خورد

واژگونی یک کامیون در جاده انار – رفسنجان باعث ضایعه نخاعی برای شاگرد راننده شد که دیه آن بالغ بر ۵۴۰ میلیون تومان از سوی بیمه پرداخت گردید.

به گزارش خبرگزاری فارس، برای نخستین‌بار در کشور شرکت بیمه ایران به فردی دچار ضایعه نخاعی این مقدار دیه پرداخت کرده است.

علیرضا نژادبیگلری که شاگرد یک راننده کامیون بود، ۱۷ مرداد ماه سال گذشته بر اثر انحراف کامیون که از انار به رفسنجان در حرکت بود، به این ضایعه دچار شد.

مادر وی در حاشیه حضور در شرکت بیمه ایران نمایندگی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: علیرضا ۲۷ سال دارد و از حدود دو سال پیش به عنوان شاگرد همراه راننده کامیون می‌رفت که در این حادثه، راننده در همان دم جان داد و علیرضا را به بیمارستان رفسنجان بردند.

وی افزود: علیرضا ضربه مغزی شده و به بیمارستان رفسنجان منتقل و دو ماه به کما رفته بود، عمل‌های جراحی فراوانی برای بهبود وی انجام دادند و پس از به هوش آمدن او را به بیمارستان کرمان انتقال دادیم که حدود یک ماه نیز در کرمان بستری بود.

وی بیان داشت: بالاتر از حد توانمان او را پیش تمام متخصص‌های مغز در کرمان بردیم و هزینه‌های بسیاری برای درمان او متحمل شدیم ولی متاسفانه از گردن به پایین دچار ضایعه نخاعی شد.

مادر علیرضا عنوان کرد: در حال حاضر قدرت تکلم ندارد و هوشیاری خود را تا حدودی از دست داده است.

به گزارش فارس، ۵ میلیارد و ۴۷ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال هزینه دیه این فرد ضایعه نخاعی است که مبلغ ۹۰ میلیون تومان را قبلا شرکت بیمه ایران پرداخت کرده بود و امروز در جلسه‌ای با حضور استاندار کرمان مابقی این مبلغ طی یک فقره چک به خانواده وی اهدا شد.

 

ثبت دیدگاه