• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

آغاز ثبت نام کنکور ۹۳ از ۱۶ آذر + جزئیات ثبت نام

  • 13 آذر 1392 - 0:02
آغاز ثبت نام کنکور ۹۳ از ۱۶ آذر + جزئیات ثبت نام

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۳ از روز شنبه (۱۶ آذرماه) خبر داد.

 دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه ثبت نام این آزمون تا روز شنبه ۲۳ آذر ادامه خواهد داشت، گفت: ثبت نام در این آزمون منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

 وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام منحصرا به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد، داوطلبان باید با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرداخت مبلغ ۱۰۶ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام و دریافت اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام (شماره سریال ۱۶ رقمی) اقدام کنند.

 توکلی درباره نحوه خرید کارت اعتباری ثبت نام تصریح کرد: به منظور رفاه حال ثبت نام کنندگان لینک پرداخت هزینه ثبت نام از دیروز دوشنبه ۱۱ آذرماه فعال شده و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری اقدام کنند.

 مشاور عالی سازمان سنجش درباره ثبت نام در دو یا سه گروه آزمایشی گفت: داوطلبانی که علاوه بر ثبت نام در یکی از گروه‌های آزمایشی علاقمند به شرکت در گروه آزمایشی هنر یا زبان نیز هستند باید برای شرکت در گزینش هر یک از گروه‌های آزمایشی مربوطه نیز مبلغ ۱۰۶ هزار ریال دیگر پرداخت و اطلاعات کارت اعتباری جدید را دریافت کنند.

 وی همچنین درباره داوطلبان رشته‌های دانشگاه‌های پیام نور و غیر انتفاعی نیز، اظهار کرد: چنانچه داوطلب علاقمند به شرکت در گزینش رشته‌های پیام نور و غیرانتفاعی نیز باشد، لازم است نسبت به پرداخت مبلغ ۵۸ هزار ریال از طریق سایت اقدام کند.

ثبت دیدگاه