• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رضا پرستش، مسی ایران

  • 06 اردیبهشت 1396 - 7:39
رضا پرستش، مسی ایران

رضا پرستش جوان ۲۵ساله تهرانی است که شباهتش به لیونل مسی فوتبالیست آرژانتینی تیم بارسلونا باعث شهرتش شده‌است.

به گزارش مهر، آقای پرستش متولد ۱۳۷۱ است و در حال حاضر دانشجوی رشته شهرسازی است. پدر او از شش سال پیش بر شباهت فرزندش با مسی تاکید می‌کرد، تا اینکه ۵ ماه پیش پدر رضا پیشنهاد می‌دهد رضا با پیراهن ورزشی آرژانتین و بارسلونا عکس بیندازد و برای سایت‌های ورزشی بفرستند.

لیونل مسی فوتبالیست حرفه‌ای اهل آرژانتین و عضو تیم بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است. از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است.

آقای پرستش می‌گوید: “برای سایت ورزش۳ فرستادم. من عکس را شب فرستادم اما آنها ساعت ۱۰ صبح روز بعد فوری با من تماس گرفتند و گفتند آب دستت داری بگذار زمین و بیا اینجا. آنجا از من عکس و فیلم گرفتند و پخش کردند و بعد از آن قضیه خیلی جدی شد. اما واکنش‌ها خیلی عجیب بود. یک سری از آدم‌ها دوست نداشتند کسی شبیه مسی وجود داشته باشد. یک عده هم فکر می‌کردند من خودم را شبیه مسی می‌کنم یعنی عمل جراحی انجام داده‌ام یا گریم خاصی می‌کنم. ولی هیچ‌کدام از این کارها را نکرده‌ام. من تنها در این مدت ریشم را شبیه مسی می‌زنم. دوست دارم مسی دوباره ریشش را بزند تا این موضوع به همه ثابت شود که من واقعا شبیه مسی هستم. من و مسی حتی عکس‌های بچگی‌مان هم شبیه به هم است و حتی دقیقا هم قد هستیم.”

ثبت دیدگاه