• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

جام فوتبال انار؛ شکست پیشرو در در برابر تیم شهرداری امین‌شهر

  • 01 شهریور 1396 - 9:02
جام فوتبال انار؛ شکست پیشرو در در برابر تیم شهرداری امین‌شهر

تیم‌های پیشرو و شهرداری امین‌شهر عصر سه‌شنبه ۳۱ مرداد در چارچوب جام فوتبال انار به مصاف هم رفتند. این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم شهرداری امین‌شهر پایان یافت.

این بازی که در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، سیدحسین صابری بازیکن تیم شهرداری، هتریک کرد و در دقایق ۸ (پنالتی)، ۳۲ (پنالتی) و ۷۴ گل‌زنی کرد. سیدابوالفضل صابری نیز در دقیقه ۳۵ برای این تیم گل‌زنی کرد.

محمدجواد محمدنیا نیز تک گل تیم پیشرو را در دقیقه ۵۲به ثمر رساند. تیم پیشرو در نیمه اول یک پنالتی از دست داد. ضربه پنالتی را سجاده جمشیدی به تیرک عمودی دروازه تیم شهرداری کوبید و توپ برگشتی نیز از سوی بازیکنان پیشرو با بدشانسی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و راهی اوت شد.

در این بازی حمیدرضا کافی بازیکن پیشرو در دقیقه۳۰ به علت خطا کارت زرد دریافت کرد.  علی اصغر امینی مقدم و سجاد غریب بازیکنان تیم شهرداری نیز در دقایق ۳۹ و ۴۷هر دو به علت خطا کارت زرد دریافت کردند.

داوران: محمد صالحی(داور وسط)، امیر صالحی و مصطفی صالحی(دواران خط نگه دار) و محمد مهدی کمالی(داور چهارم)

بازیکنان تیم پیشرو: حمیدرضا کافی،سجاد جمشیدی،محمدرضا اسماعیلی،محمدرضا هاشم زاده،عباس کاظمی،اکبر زعیم حسینی،محمدجواد محمدنیا،حسین یوسفی،حسین حاج محمدی،علیرضا محی الدینی و محمدرسول خلیلی

بازیکنان تیم شهرداری امین‌شهر: علی اکبر کمسفیدی،سید دانیال صابری،محمدرضا حوران،علی اصغر امینی مقدم،سجاد غریب،علی اکبر امینی مقدم،سید ابوالفضل صابری‌،رضا حاج محمدی،سیدحسین صابری‌،علی بلوچی و مرتضی امینی مقدم.

http://anarpress.ir/wp-content/uploads/2017/08/photo_2017-08-03_22-24-34-2.jpg

ثبت دیدگاه