• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

جام فوتبال انار؛ شکست سنگین آزادگان از فجر

  • 10 شهریور 1396 - 17:23
جام فوتبال انار؛ شکست سنگین آزادگان از فجر

تیم‌های آزادگان احمدآباد و فجر علی‌آباد عصر پنجشنبه ۹ شهریور به مصاف هم رفتند. در این بازی تیم فجر موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ تیم فجر را شکست داد.

در این بازی که در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار شد، تیم فجر در نمیه اول با سه گل از آزادگان پیش افتاد. علیرضا باقری در دقیقه۹،علیرضا هادیزاده در دقیقه۱۷ و محمدرضا پابرجا در دقیقه ۳۶گل های فجر را در نیمه اول به ثمر رساندند تا نیمه اول با این نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم آزادگان یک پارچه حمله شد و موقعیت های زیادی روی دروازه فجر خلق کرد اما با بی دقتی مهاجمان خود موقعیت ها یکی پس از دیگری هدر می رفت تا این که در دقیقه ۶۵ حسین حمرانی گل  اول آزادگان را به ثمر رساند و تنها با گذشت پنج دقیقه از گل اول تیم آزادگان باز حسین حمرانی گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه هردوتیم حملاتی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما نتیجه ای در بر نداشت،تا  اینکه در اواخر وقت های اضافی یعنی دقیقه ۳+۹۰علیرضا هادی زاده مهاجم فجر با فرار از تله افساید خود را با دروازه حریف تک به تک کرد  و شمار گلهای تیم خود را به ۴رساند و موجب پیروزی۴بر۲تیمش مقابل ازادگان شد.

محمود صیادی بازیکن تیم آزادگان در دقیقه ۳۵ به علت خطا کارت زرد دریافت کرد. همچنین حسین ولی نژاد مدافع فجر در دقیقه ۳۸به علت خطا با کارت زرد داور جریمه شد تا هر دو تیم سهم مشترکی از کارت زرد داشته باشند.

داوران:‌ نصرت الله ابولی(داور وسط)، محمد مهرابی و محمد شهیدی(داوان خط نگه دار) و حسین رشیدی پور(داور چهارم)

بازیکنان تیم فجر: مهدی زمانی،احمد رفیعی،علیرضا جعفری‌،علیرضا باقری،محمد پابرجا،محمد هادیزاده،علیرضا باقری،علیرضا هادیزداه،حسین ولی نژاد،حسین رئیسی وعلی رستگاری

بازیکنان تیم آزادگان: رضا احمدی،حسین گلزاری،حسین حسن زاده،سعید بیگی،محمود صیادی،رضا حسینی نژاد‌،سید سجاد حسینی،حسین حمرانی،علی گلزاری،محمدابولی و علی پورغلامی

http://anarpress.ir/wp-content/uploads/2017/08/photo_2017-08-26_21-30-13.jpg

ثبت دیدگاه