• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جام فوتبال انار؛ پیشرو با ۴ گل شاهین را شکست داد

  • 15 شهریور 1396 - 10:40
جام فوتبال انار؛ پیشرو با ۴ گل شاهین را شکست داد

تیم‌های پیشرو و شاهین در چارچوب جام فوتبال انار عصر سه‌شنبه ۱۴ شهریور در استادیوم شهید سلیمانی انار به مصاف هم رفتند. این رقابت با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم پیشرو به پایان رسید.

تیم شاهین با گلی زود هنگام از پیشرو پیش افتاد این گل را سجاد شاهولی در دقیقه ۶ به ثمر رساند اما با گذشت دو دقیقه از گل شاهین، عباس کاظمی با یک شوت از راه دور جواب گل شاهین را داد و بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که نتیجه این موقعیت ها سه گل دیگر برای پیشرو بود،محمدرسول خلیلی در دقایق۳۱و ۵۹ و گل چهارم را محمد جواد محمدنیا در دقیقه۶۲به ثمر رساند.

محمدرسول خلیلی و اکبر زعیم حسینی در دقایق ۵۰ و ۶۳به علت اعتراض و محمدرضا محی الدینی در دقیقه۹۳ به دلیل خطای عمد سه بازیکین تیم پیشرو بودند که کارت زرد دریافت کردند.

همچنین از تیم شاهین علی حیدری و سجاد شاهولی در دقایق۳۱و ۶۴به علت اعتراض با کارت زرد داور جریمه شدند.

داوران:  سید ایمان مرتضوی(داور وسط)، محمد مهرابی و امین کمالی(داوران خط نگه دار) و مصطفی پور صالحی(داورچهارم)

بازیکنان پیشرو:حسین میرکی،سجاد جمشیدی،محمدرضا اسماعیلی،محمدرضا هاشم زاده،عباس کاظمی،اکبر زعیم حسینی،رضا محمدنیا،حسین یوسفی،حسین حاج محمدی،علی قدیری و محمدرسول خلیلی

بازیکنان شاهین: علی شفیعی،رضا حاجی نژاد،مهدی استادی،محمدرضا عوض پور،عباس بیاضی پور،حسن ردینی،سجاد شاهولی،مهدی محی الدینی،محمدرضا ندافیان،علی حیدری وحسین ارکیان

 

http://anarpress.ir/wp-content/uploads/2017/08/photo_2017-08-26_21-30-13.jpg

جدول بازی‌ها تا پایان هفته چهارم

ثبت دیدگاه