• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

حضور تیم پیشرو انار در رده سنی بزرگسال مسابقات فوتبال استان کرمان

  • 02 اسفند 1396 - 19:52
حضور تیم پیشرو انار در رده سنی بزرگسال مسابقات فوتبال استان کرمان

 

بازی های تیم پیشرو انار در مسابقات فوتبال استان کرمان از سوم اسفند آغاز می شود. این نخستین بار است که تیمی از انار در رده سنی بزرگسال این مسابقات حضور دارد.

رضا محمدنیا سرمربی تیم پیشرو به انارپرس گفت: این مسابقات در دو گروه شمال و جنوب استان برگزار می شود.
در گروه پیشرو(شمال استان)تیم های نخل کرمان و فجر رفسنجان حضور دارند. از گروه، دو تیم به مرحله نهایی بازی ها صعود میکنند و در آخر دو تیم از دو گروه به لیگ برتر استان راه پیدا میکنند.

وی افزود: اولین بازی ما پنج شنبه همین هفته با تیم نخل کرمان در شهر کرمان است و بازی دوم مان پنج شنبه هفته اینده با تیم فجر رفسنجان در انار برگزار میشود. بازی های نیم فصل دوم هم سال آینده برگزار میشود.

محمدنیا در مورد آمادگی تیم خود گفت: تیم ما برای حضور در مسابقات خیلی دیر اقدام کرد و به همین دلیل بدنسازی خوبی با تیم برای این بازیها نداشتیم اما دو هفته قبل تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم که امیدواریم این تمرینات نتایج خوبی برای تیم در بر داشته باشد و بتوانیم با صعود به لیگ برتر استان باعث ارتقاء سطح فوتبال و سربلندی این شهرمان شویم.

رضا محمدنیا افزود: لازم به ذکر است که تیم ما با تلفیقی از بازیکنان بزرگسال،جوان و نوجوان در این مسابقات شرکت میکند و از لحاظ سنی تیم ما از همه تیم های حاضر جوان تر است ولی مطمئنا با حضور در این مسابقات تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان نوجوانمان میشود که همین خود قدم بسیار بزرگی است

وی گفت: در آخر هم جا دارد از آقای محمود عبدلی تشکر ویژه ای کنم که همیشه پشتیبان این تیم بودند و اگر ایشان نبودند قطعا نمیتوانستیم در این مسابقات شرکت کنیم. همچنین تشکر میکنم از آقای مصطفی صالحی سرپرست تیم که واقعا از دل و جان زحمت می کشد. از امام جمعه محترم،شهردار،رئیس اداره ورزش و جوانان و همچنین هیات فوتبال نیز تشکر داریم که همواره ما را مورد لطف خود قرار دادند.

اولین بازی تیم پیشرو ساعت ۱۴ پنجشبه سوم اسفند در کرمان (چهار راه کارگر ، خیابان شهدای خانوک، ورزشگاه اداره کار) برگزار می شود. سرمربی تیم پیشرو از علاقه مندان دعوت کرد تا با حضور در ورزشگاه به تشویق این تیم بپردازند.

ثبت دیدگاه