• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

ورزش روستای ساقی رو به نابودی است

  • 17 اسفند 1396 - 8:39
روستای ساقی شهرستان انار از نظر استعدادهای ورزشی یکی ازروستاهای موفق در زمان‌های گذشته بوده که با همت و از خودگذشتگی‌های ورزشکاران مخصوصا در رشته فوتبال و والیبال یکی از پدیده‌های شهرستان انار بوده که اکنون متاسفانه به دلایل ضعف مدیریتی مسئولین روستا رو به نابودی است.
به گزارش کانال ساقی؛ و با اشاره به شرایط بد نامناسب ورزش در روستای ساقی شهرستان انار؛ که از نظراستعدادهای ورزشی یکی ازروستاهای موفق در زمان‌های گذشته بوده که با همت و از خود گذشتگی‌های ورزشکاران مخصوصا در رشته فوتبال و والیبال یکی از پدیده‌های شهرستان انار بوده که اکنون متاسفانه به دلایل ضعف مدیریتی مسئولان روستا رو به نابودی است.
تیم های ورزشی شهدای روستا ساقی به کلی نابود و فوتبال روستا در حال ریزش است؛ ورزش این روستا با وجود استعدادهای درخشان در حال نابودی است.
گرایش جوانان به تیم های فوتبال روستاهای اطراف نیز یکی از معضلات ورزشی این روستا را میتوان عنوان کرد.
تحقیر و بدرفتاری و احترام قائل نبودن مسئولین تیم  با بازیکن‌ها یکی دیگر از این مشکلات است و بی اعتمادی اهالی روستا و بازیکنان نسبت به مسئولین ورزش دست به دست هم داده تا ورزش این روستا افت کند.
از مسئولان شهرستان انار تقاضا داریم به مشکلاتی که گریبانگیر ورزش این روستا شده است رسیدگی کنند چرا که بدون شک ورزش تنها عامل شادابی جوانان در روستاها است.

ثبت دیدگاه