• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رکورددار روپایی زدن جهان: هشت رکورد جدید برای ثبت در کتاب گینس دارم

  • 16 اردیبهشت 1399 - 11:48
رکورددار روپایی زدن جهان: هشت رکورد جدید برای ثبت در کتاب گینس دارم

رکورددار روپایی زدن با توپ در جهان که نامش در کتاب گینس به ثبت رسیده است،اعلام کرد : هشت رکورد جدید برای ثبت در این کتاب دارم .

میلاد محسنی سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت:در صورتی که حمایت شوم تنها ورزشکار ایرانی و حتی دنیا می توانم باشم که نامش برای هشت بار در کتاب گینس ثبت می شود که به نظر می رسد رکوردی دست نیافتنی باشد.

وی اضافه کرد: روپایی زدن به مسافت  ۳۰ کیلومتر با توپ فوتبال در مدت زمان پنج ساعت و چهل دقیقه بدون استراحت، ۴۶ هزار روپایی زدن ایستاده بدون استراحت، هزار متر روپایی زدن در مدت زمان هفت دقیقه، زدن روپایی با ساچمه و توپ های مختلف ورزشی از جمله رکوردهایی است که در فدراسیون ورزش های همگانی به ثبت رسیده و آماده ارسال به کتاب گینس است.

 محسنی گفت: در سال ۲۰۱۶ در شهر دبی با توپ پینگ پنگ که بسیار سبک است به مدت یک دقیقه روپایی زدم و نامم در کتاب گینس به ثبت رسید و رکورد آن در اختیار یک ورزشکار آلمانی بود که آن را شکستم.

وی اضافه کرد: یکی از رکوردهای جدیدم صدمتر روپایی جهان است که ۱۲ سال است توسط یک فرد آمریکایی در گینس به ثبت رسیده است اما من با تمرینات سخت و با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت با اختلاف چشم گیری آن را شکسته ام و به زودی آن را در کتاب گینس به ثبت خواهم رساند.

این ورزشکار با یادآوری تشویق های پدر و مادر خود و سپاس از مربیانش ادامه داد:  جواد گرامی مدیر دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت به پاس شکستن رکورد جهانی زمینه حضورم را برای ادامه تحصیل در دانشگاه فراهم کردکه از همه دست اندرکاران  این دانشگاه تشکر می کنم.

ثبت دیدگاه