• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان در شیراز برگزار می شود

  • 18 آذر 1399 - 7:50
دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان در شیراز برگزار می شود

رییس هیات هندبال فارس اعلام کرد: مرحله نخست دور برگشت سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران،نوزدهم آذرماه به میزبانی شیراز برگزار می شود.

رضا غلامشاهی سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دراین مسابقات که در سالن پوریای ولی شهر صدرا شیراز که میزبان هندبال جوانان آسیا هم هست، برگزار می شود و  ۱۲ تیم شرکت کننده در ۲ گروه با هم پیکار خواهند کرد.

وی ادامه داد: همه چیز مهیای برگزاری این مسابقات به ویژه از نظر پروتکل بهداشتی است و تیم هایی که بازی دارند یک روز قبل از انجام مسابقه تست کرونا می دهند و در نهایت تا پایان رقابت ها ۳۰۰ تست  گرفته می شود.

غلامشاهی بیان کرد: در نخستین روز این بازی ها چهارشنبه نوزدهم آذرماه از ساعت ۱۳ تیم های ستارگان دشتستان و  نفت و گاز گچساران به مصاف هم می روند و سپس تیم های  ذوب آهن اصفهان با  پاس ناجا قم و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با پرسپولیس بهبهان دیدار خواهند کرد.

وی گفت: همچنین دیدارهای گروه دوم از بیستم آذرماه آغاز می شود و در این روز فرازبام خائیز دهدشت یاسوج به مصاف کیمیا کاشت کردستان می رود، زغال سنگ طبس و  فولاد سپاهان اصفهان  با هم بازی خواهند کرد و  مس کرمان هم به مصاف تیم پرواز هوانیروز اصفهان می رود.                  

 غلامشاهی اضافه کرد: پس از برگزاری  مرحله نخست دور برگشت این بازی ها، زمان و مکان مرحله  دوم که هنوز مشخص نشده است، برگزار می شود.

با پایان یافتن دور رفت این رقابت ها در گروه یک، ذوب آهن اصفهان با هشت امتیاز صدرنشین شد و تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هم با همین تعداد امتیاز و یک بازی کمتر در مکان دوم جدول ایستاد.

همچنین در گروه دوم هم صنعت مس کرمان با ۱۰ امتیاز در صدر جدول جای گرفت و زغال سنگ طبس هم دوم است.

در گروه یک این رقابت ها تیم های  تارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت دارند، همچنین  فرازبام خائیز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان،پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم های گروه دوم هستند.            

قضاوت این مسابقات را  مهدی توکلی و سعید ولدخانیان از تهران، افشین خراسانی و  حامد دربهانی از قزوین، امیر قیصریان و احمد قیصریان از اصفهان، حمید خدابنده  و محمدرضا بخشی از فارس برعهده دارند.

این رقابت ها تا بیست و چهارم آذرماه در سالن پوریای ولی شهر صدرا بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه