• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

آغاز پرداخت تسهیلات کرونایی به بنگاه‌های ورزشی در فارس

  • 08 دی 1399 - 10:18
آغاز پرداخت تسهیلات کرونایی به بنگاه‌های ورزشی در فارس

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: دستورالعمل تسهیلات بنگاههای ورزشی آسیب دیده از کرونا ابلاغ و بین ۴۸ تا ۹۶۰ میلیون تومان بین فعالین این حوزه در فارس که کسب و کار آنها از شیوع این بیماری متاثر شده است، پرداخت می‌شود.

سهراب مختاری در توضیح این مطلب گفت: در چهل و هفتم جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در تاریخ ۱۵ آذرماه ۹۹ در خصوص پرداخت تسهیلات به فعالیت ها ،واحدها و کسب و کار بیشتر آسیب دیده از کرونا در حوزه ورزش و جوانان به تصویب رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، مختاری ادامه داد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری وزارت ورزش و جوانان در راستای حمایت از باشگاه داران ورزشی آسیب دیده در دوران کرونا در نظر دارد تسهیلات حمایتی خود را در قالب وام به متقاضیان ارائه کند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس افزود: از این رو موسسان باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز رسمی فعالیت از وزارت ورزش و جوانان می‌توانند پس از عضویت در سامانه میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان و تکمیل فرم های مربوطه درخواست اولیه خود را ثبت کرده و سپس با مراجعه به سامانه کارا وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

مختاری به مراحل ثبت نام متقاضیان اشاره و بیان کرد: متقاضیان می‌توانند به میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش به آدرس sd.msy.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات درخواست شده، اقدام کنند.

او ادامه داد: متقاضیان دقت کنند که در قسمت مربوط به سازمان خدمت دهنده حتما اداره کل ورزش و جوانان فارس انتخاب شود در غیر این صورت درخواست متقاضی به دست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نرسیده و از چرخه رسیدگی خارج خواهد شد.

مختاری اضافه کرد: در مراحل بعدی باید مراجعین متقاضی به سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir مراجعه و شناسنامه شغلی خود را تکمیل کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: مراجعه مجدد متقاضی باید به سامانه کارا کرونا به آدرس https://corona-kara.mcls.gov.ir و ثبت درخواست تسهیلات مورد نظر اماکن ورزشی و مراکز مشاوره جوانان با توجه به نوع مکان و حداکثر شاغلین هر بنگاه مشمول باشد.

ثبت دیدگاه