• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فوتبال دسته یک؛ قشقایی و فجر شیراز مقابل حریفان ته جدولی باختند

  • 29 دی 1399 - 20:30
فوتبال دسته یک؛ قشقایی و فجر شیراز مقابل حریفان ته جدولی باختند

تیم شهدای قشقایی و فجرشهید سپاسی شیراز در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور مقابل حریفان ته جدولی بازی را واگذار کردند.

به گزارش ایرنا تیم شهدای قشقایی شیراز، عصر دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز میزبان تیم نود ارومیه که در قعر جدول قرار داشت، بود و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

در حالی که پیش‌بینی می‌شد که تیم میزبان در این هفته بازی آسانی مقابل حریف خود نداشته باشد این اتفاق افتاد و شاگردان داریوش هرمزی سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز که بازی خوبی هم ارائه کردند در نهایت مغلوب شدند تا بدشانسی‌ها و گل نزدن‌های این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

بازی در نیمه نخست سرد و کسل کننده برگزار شد اگر چه ۲ تیم فرصت‌هایی هم برای گل داشتند که یک بار برای قشقایی رقم خورد و یک بار هم تیم میهمان خطرناک ظاهر شد.

دقیقه ۴۵ بازی، ضربه خطرناک آرمین مصطفوی بازیکن تیم نود ارومیه با واکنش خوب دروازه‌بان تیم قشقایی به کرنر رفت تا نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی پایان یابد.

نیمه دوم نیز تیم میزبان که نمی‌‍‌خواست این بازی را خانگی را از دست بدهد بهتر از تیم میهمان آغاز کرد اما بر خلاف جریان بازی، در دقیقه ۷۹ سجاد تجرلو با ضربه سر دروازه تیم قشقایی را باز کرد تا نیمکت نشینان این تیم به فکر فرو بروند.

تیم شهدای قشقایی شیراز پس از دریافت گل باز هم دست به حمله زد و یک فرصت خوب هم نصیب مهاجم این تیم شد که می‌توانست گل را مساوی را بزند که اینگونه نشد.

اسیر ضد حمله و گل دوم میهمان

همانگونه که پیش از این دیدار اشاره کرده بودیم، تیم نود ارومیه با یک بازی بسته و بر روی ضد حمله برنامه دارد این اتقاق در دقیقه ۸۳ رقم خورد و تورج آقایی مهاجم تیم میهمان با ضربه دقیق برای دومین بار دروازه تیم قشقایی را باز کرد تا کار را برای تیم میزبان سخت‌تر کند.

در ادامه نیز تیم بازیکنان تیم قشقایی برای جبران ۲ گل خورده به آب و آتش زدند و فرصت‌های خوبی هم برای گل داشتند اما از دست دادند تا مشکل گل نزدن‌های تیم میزبان همچنان باقی بماند.

تیم میهمان هم که به خواسته‌اش رسیده بود، بازی را کنترل کرد و فشار تیم میزبان هم راه به جایی نبرد تا در پایان بازیکنان تیم نود ارومیه با سه امتیاز شیرین، شیراز را ترک کنند.

فجر شهید سپاسی شیراز فرصت صدرنشینی را از دست داد

اما تیم فجر شهید سپاسی شیراز که تا دقیقه ۷۵ بازی ۲ بر یک ازحریف خود چوکا تالش پیش بودند در نهایت با نتیجه سه بر ۲ بازی را واگذار کردند.

در حالی که تیم‌های صدر جدولی برابر حریفان متوقف شده بودند، بهترین فرصت برای شاگردان علی کلانتری سرمربی تیم فجر پیش آمد تا با گذر از تیم چوکا به صدر جدول بروند اما این اتفاق نیفاد تا شیرازی‌ها در هفته دهم ناکام لیگ آزادگان باشند.

هم اینک در جدول رده‌بندی پس از انجام۱۰ بازی، تیم‌های هوادار تهران، استقلال خوزستان و مس کرمان با ۱۸ امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۶ امتیاز به رده پنجم سقوط کرد و تیم قشقایی این شهر با هفت امتیاز در رده هفدهم ایستاد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های قشقایی شیراز با هفت امتیاز و نود ارومیه هم با  چهار امتیاز در قعر جدول هستند.

ثبت دیدگاه