• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سرمربی تیم قشقایی: تیم چهارم جدول را شکست دادیم

  • 13 بهمن 1399 - 19:48
سرمربی تیم قشقایی: تیم چهارم جدول را شکست دادیم

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز با بیان اینکه در بازی‌های لیگ، تیم‌های بالای جدول را متوقف کردیم، گفت: این بار هم تیم شهرداری آستارا که در رده چهارم جدول قرار داشت، شکست دادیم.

به گزارش ایرنا داریوش هرمزی، عصر دوشنبه پس از برتری تیمش مقابل شهرداری آستارا در جمع خبرنگاران افزود: تیمی را شکست دادیم که با توجه به اینکه در جمع مدعیان بود اما آمده بود که تیم قشقایی را ببرد.

وی اضافه کرد: تیم شهرداری از چندین بازیکن با تجربه همچون آرش افشین که سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری دارد، استفاده کرد اما اسیر بازی خوب بازیکنان ما شد.

هرمزی با بیان اینکه ۲ بازیکن تاثیرگذار ما مانند مصطفی کیانی و صابر محمدی در اختیار نداشتیم، اظهار داشت: ازچند بازیکن جوان که سرمایه تیم هستند استفاده کردیم و در برابر تیم حریف از دروازه‌بانی سود بردیم که شاید در هیچ تیمی آن هم در یک بازی حساس به کار گرفته نشود اما اعتماد کردیم و این دروازه‌بان جوان هم بدون اشتباه ظاهر شد.

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز ادامه داد: بازیکنان ما مقابل حریف فعل خواستن را صرف کردند و از نقاط ضعف آنها که در تمرین کارکرده بودیم استفاده شد و توانستیم به یک پیروزی با ارزش دست یابیم و آن را تقدیم به ایل بزرگ قشقایی می‌کنم.

سرمربی تیم شهرداری آستارا با خبرنگاران مصاحبه نکرد

در حالی که خبرنگاران حاضر در وزرشگاه پارس شیراز منتظر “پایان رافت” سرمربی تیم شهرداری آستارا و بازیکن سابق تیم پرسپولیس بودند اما او حاضر به انجام مصاحبه نشد.

تیم شهدای قشقایی شیراز، عصر دوشنبه در هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر صفر تیم شهرداری آستارا را شکست داد و پس از ۱۰ هفته به نخستین بُرد خانگی دست یافت.

هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام ۱۲ بازی، تیم هوادار تهران با ۲۴ امتیاز صدرنشین است، مس کرمان با ۲۱ امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۰ امتیاز سوم شد، استقلال خوزستان هم با ۱۹ امتیاز چهارم است و شهرداری آستارا با این شکست و سه پله سقوط با ۱۸ امتیاز به رده هفتم رفت.

تیم شهدای قشقایی شیراز هم با ۱۱ امتیاز از منطقه خطر دور شد و در رده شانزدهم ایستاد.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های گل ریحان البرز با ۹ امتیاز و نود ارومیه هم با هفت امتیاز در قعر جدول هستند.

ثبت دیدگاه