• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سه رکورد ملی ورزشی در استان فارس به ثبت رسید

  • 22 بهمن 1399 - 16:58
سه رکورد ملی ورزشی در استان فارس به ثبت رسید

دبیر کمیته ثبت رکوردهای ورزشی کشور اعلام کرد: همزمان با دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن سه رکورد ملی ورزشی  توسط ورزشکاران این استان در کشور به ثبت رسید.

علیرضا غلامیان چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رکورد گیری ها با حضور هادی رضایی رییس کمیته ثبت رکورد کشور و داوران فدراسیون ورزش های همگانی به ثبت رسید.

برادران محکم رکورد دار شدند

وی اضافه کرد: مصطفی محکم ورزشکار شیرازی موفق به ثبت رکورد تعداد ۱۳۴۹حرکت پشت بازو با وزنه ۲۰کیلوگرمی در مدت زمان یک ساعت شد و رکورد بسیا ر خوبی از خود به جای گذاشت .

بارفیکس با انگشت

غلامیان ادامه داد: همچنین مرتصی محکم  موفق شد در مدت زمان یک دقیقه با انگشت ۲۰ حرکت بارفیکس انجام دهد و کاری ماندگار را از خود به جای بگذارد .

شکستن  ۸۳۲ سنگ مرمر با تیغه دست

علیرضاغلامیان افزود:ایمان حکمت آرا ورزشکار فسایی موفق به ثبت رکورد شکستن ۸۳۲ عدد سنگ مرمر قرنیز  با تیغه دست در مدت زمان ۱ دقیقه در شهرستان فسا شد.

وی اضافه کرد: این ورزشکار فسایی ۸۳۲ قطعه سنگ را در ۶۰ قسمت ۱۴ طبقه را شکست تا رکورد بسیار خوبی را در کشور برای استان فارس به ارمغان بیاورد.

دبیر ثبت رکوردهای ورزشی کشور تاکید کرد:  با ثبت این سه رکورد در مجموع ورزشکاران  فارس با به جای گذاشتن  ۲۵ رکورد در حرکت های مختلف ، پرچمدار کشور هستند که افتخار بزرگی برای این استان محسوب می شود .

غلامیان گفت : این رکورد گیری هابا همکاری هیات ورزش های همگانی فارس ، فدراسیون همگانی و هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی فارس به ثبت رسید.

ثبت دیدگاه