• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سالن ورزشی ۶ هزار نفری شیراز خرداد ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد

  • 22 فروردین 1400 - 17:41
سالن ورزشی ۶ هزار نفری شیراز خرداد ماه ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد

استاندار فارس اعلام کرد: ساخت پروژه بزرگ ورزشی ۶ هزار نفری شیراز از سرعت خوبی برخوردار است و براساس وعده ای که وزارت ورزش و جوانان داده است اوایل خرداد ماه ۱۴۰۰ این طرح به بهره برداری می رسد.

به گزار ش ایرنا ، عنایت الله رحیمی روز شنبه در حاشیه بازدید از این سالن در جمع خبرنگاران افزود: کف پوش این سالن آماده نصب است ، سیستم تاسیسات و داخل سالن نیز در حال انجام است.

وی اضافه کرد: استنباط این است با توجه به سرعت خوب ساخت این سالن بزرگ  در موعدی که وزارت ورزش و جوانان تعیین کرده است طرح به بهره برداری برسد.

رحیمی با بیان اینکه تا جایی که نیاز بود و قانون به ما اجازه داد از اعتبارات استانی جهت کمک به تکمیل این پروژه استفاده کردیم،اظهار داشت: قطعا این پروژه با توجه به استاندارد بودن آن می تواند میزبان رقابت های بین المللی باشد.

 وزیر ورزش و جوانان تاکید دارد سالن اوایل خرداد ماه ۱۴۰۰ افتتاح شود 

همچنین مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری وزارت ورزش و جوانان هم در این بازدید گفت: با تاکید وزیر ورزش و جوانان و همچنین استاندر فارس این آمادگی را داریم که سالن ۶ هزار نفری شیراز ،خرداد ماه ۱۴۰۰ افتتاح کنیم.

حسن کریمی ادامه داد: تنها موردی که استاندار فارس به آن توجه و تاکید دارد محوطه سازی اطراف  این سالن است که تا پیش از افتتاح این کار انجام خواهد گرفت.

وی افزود: برای ساخت این سالن تاکنون حدود ۹۰  میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیاز به اعتبار بیش تری ندارد.

کریمی بیان داشت: این سالن یکی از پروژه های مهم وزارت ورزش و جوانان است که می تواند نقطه عطفی برای برگزاری مسابقات بین المللی در استان فارس باشد.

سالن ۶ هزار نفری شیراز از مصوبات سفر سال ۸۷ رهبر معظم انقلاب به استان فارس است که در بزرگراه حسینی الهاشمی واقع در غرب شیراز درحال ساخت است.

این سالن قرار بود سال ۹۱ به بهره برداری برسد اما تا سال ۹۴ این پروژه تعطیل شد واز سال ۹۵ دوباره  عملیات ساخت این سالن ورزشی  آغاز شد و هم اینک بر اساس وعده وزارت ورزش و جوانان اوایل خرداد ۱۴۰۰  این طرح به بهره برداری می رسد تا به انتظار علاقه مندان به ورزش پایان داده شود.

ثبت دیدگاه