• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

کنگره شهدای ورزشکار فارس برگزار می‌شود

  • 29 تیر 1400 - 16:41
کنگره شهدای ورزشکار فارس برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از برنامه ریزی برای برگزاری کنگره شهدای ورزشکار در این استان خبر داد و گفت: این کنگره به زودی و با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس برگزار خواهد شد.

عباس حاجی‌زاده در نشست تخصصی شورای اندیشه ورزان بسیج ورزشکاران فارس، گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها موفقیت‌هایی بیشتری حاصل می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ورزش و جوانان فارس، حاجی‌زاده گفت: پارسال با اجرای طرح‌هایی همچون گلریزان، نذر رهایی و آزادسازی زندانیان، تهیه بسته‌های حمایتی، کمک به سیل زدگان، خدمات خوبی با همراهی سپاه فجر استان، هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد به مردم ارائه شد.

حاجی‌زاده در تشریح وظایف هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج نیز گفت: این تشکل‌ها در لایه‌های مختلف بسیج، طراحی برای مأموریت‌های مختلف اعم از جنگ سخت و جنگ نرم، و سازندگی و خدمات‌رسانی ایفا نقش می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد: در هیئت‌های اندیشه ورز در ورزش استان فرهنگ در اولویت قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس نیز در این جلسه گفت: هیأت اندیشه ورز تدبیری است که مقام معظم رهبری به عنوان یک فرهنگ در کشور مطرح کردند و این هیأت‌ها برکات و ثمرات زیادی ایجاد کردند و با رصد مطلوب می‌توان از دل تهدیدات، آسیب‌ها و فرصت‌ها راهکارهای منطقی و اجرایی را پیدا کنیم.

شکرالله مسکویی، اضافه کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران استان فارس با یک اولویت‌بندی جدید می‌تواند بعنوان یک عامل پشتیبان در کنار مدیران ورزش استان و رؤسای هیأت‌های ورزشی قرا گیرد تا خروجی کار آن‌ها در تبدیل به فرصت‌های حداکثر و تهدیدهای حداقلی شود.

ثبت دیدگاه