• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

کریمیان: فجر باید برای لیگ برتر تقویت شود

  • 01 مرداد 1400 - 15:07
کریمیان: فجر باید برای لیگ برتر تقویت شود

کاپیتان اسبق فجر معتقد است این تیم لایق بازگشت به لیگ برتر بود.

مهرداد کریمیان، بازیکن و کاپیتان سابق فجر سپاسی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص صعود این تیم به لیگ برتر گفت: با این که فجر رقیب ما به حساب می‌آمد اما خوشحالم که توانست بعد از ۹ سال به لیگ برتر برگردد. قابل باور نبود که فجر امسال لیگ برتری شود اما تغییرات این تیم در نیم‌فصل جواب داد و این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: نقطه عطف تیم، تقویت شدن در نیم‌فصل بود و دیگر اتفاق خوب تیم علی‌اصغر کلانتری همدل بودن بازیکنان و انسجام تیمی بود. شاید بتوان گفت فجر امسال بازیکنی نداشت که از لحاظ فنی، متفاوت‌تر از بقیه باشد و همه در یک سطح بودند و همین بالانس تیم را حفظ کرده بود. خوشحالم که سال بعد، تیمی در لیگ برتر حضور دارد که سازنده بسیاری از تاریخ‌سازان لیگ برتر بوده و امیدوارم مسئواان استانی با حمایت از این تیم، باعث شوند تا فجر آسانسوری نشود و با ثبات در گرفتن نتایج خوب، حتی به سهمیه آسیا هم برسد. البته فجر باید برای نتیجه گرفتن و حداقل بقا در لیگ برتر، تقویت شود و مدیران تیم باید برای آن هزینه کنند زیرا شرایط لیگ یک و لیگ برتر، کاملا باهم متفاوت است.

کریمیان اضافه کرد: کلانتری پیش از این و در سال ۸۹، در تیمی که من کاپیتان آن بودم، بازگشت به لیگ برتر را رقم زده بود و به نوعی تاریخ را تکرار کرد. او دوباره رسالتش را برای فجر انجام داد و به نوعی در تاریخ این باشگاه قدیمی و پرطرفدار اسم خود را جاودانه کرد. مردم شیراز لایق این صعود و حضور دوباره تیمی از این شهر در لیگ برتر بودند و مطمئن هستم فوتبال شیراز با برگشت فجر به لیگ برتر، دوباره به مسیر صعود باز می‌گردد.

ثبت دیدگاه