• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

پرتابگر شیرازی در جمع برترین های جهان قرار گرفت

  • 01 شهریور 1400 - 18:27
پرتابگر شیرازی در جمع برترین های جهان قرار گرفت

محمدرضا رحمانی فر پرتابگر شیرازی در رقابت‌های دو و میدانی جوانان جهان که در شهر نایروبی پایتخت کنیا در حال برگزاری است با قرار گرفتن درمکان پنجم در رده برترین های جهان قرار گرفت.

رییس هیات دو و میدانی استان فارس  شامگاه یکشنبه در گفت وگو  با خبرنگار ایرنا افزود: رحمانی فر لحظاتی پیش در فینال ماده پرتاب دیسک با پرتابی به مسافت ۵۹ متر و ۱۳ سانتی متر در جایگاه پنجم قرار گرفت و افتخاری بزرگ برای فارس و ایران به ارمغان آورد.

سیروس زارع  ادامه داد: این جوان شیرازی  در حالی قدم به فینال این رقابت ها گذاشت که دوندگان بسیار مطرحی از کشورهای صاحب نام رشته دو و میدانی در این پیکارها شرکت داشتند از این رو قرار گرفتن  در رتبه بندی جهانی نیز افتخار خوبی است.

وی افزود: همچنین در این ماده صادق صمیمی دیگر پرتاب کننده ایران از استان چهار محال و بختیاری با پرتابی به مسافت ۶۱  متر و هفت سانتی متر چهارم شد تا  تیم دو و میدانی  ایران ۲ نماینده شایسته در رده بندی جهانی داشته باشد که اتفاقی بی نظیر است.

زارع گفت: مربی تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران در این رقابت بهنام زارع از فارس است.

 محمدرضا رحمانی‌فر، صادق صمیمی و محلا محروقی در پرتاب دیسک، امیرحسین ممقانی و ارسلان قشقایی در پرتاب وزنه، امیر مقدمی و دانیال بی‌باک در دو (۴۰۰ متر بامانع)، قاسم‌ بابایی در دو ۱۰۰ متر و بنیامین یوسفی در دو ۲۰۰ متر اعضای تیم ملی ایران در این مسابقات تشکیل می دهند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان از ۲۷ لغایت  ۳۱ مرداد به میزبانی شهر نایروبی پایتخت کنیا در حال برگزاری است. 

ثبت دیدگاه