• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سرمربی تیم فوتبال فجرشیراز: برخی، چوب لای چرخ تیم می‌گذارند

  • 05 شهریور 1400 - 10:14
سرمربی تیم فوتبال فجرشیراز: برخی، چوب لای چرخ تیم می‌گذارند

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با انتقاد از برخی از پیشکسوتان فوتبال فارس، اعلام کرد:‌ آنها همیشه آیه یاس می‌خواندند که تیم فجر به لیگ برتر صعود نمی‌کند و پس از صعود اینک چوب لای چرخ تیم می‌گذارند.

علی اصغرکلانتری پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود:‌ اینک که تیم فجر صعود کرده می‌گویند این تیم سقوط می‌کند؛به جای کمک کردن بذر ناامیدی می پاشند تا احساسات هواداران واقعی تیم راجریحه دار کنند.

وی اضافه کرد: از بزرگان فوتبال فارس انتظار داریم به کمک فجر بیایند زیرا این تیم متعلق به کلانتری نیست و مربوط به مردم فارس است آنها برای کمک به تیم با مسئولان استان صحبت کنند تا با قدرت روانه مسابقات لیگ برتر شویم.

کلانتری افزود: اینقدر خون دل خوردیم و زجر کشیدیم  تا تیم به لیگ برتر صعود برتر کرد وانتظار داریم همه دلسوزان فوتبال  دست تیم شهرشان را بگیرند.

با بازیکنان موردنظر برای بستن قرارداد مذاکره کردیم

 سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه با بازیکنان مورد نظر برای بستن قرارداد مذاکره کردیم گفت: قرار است از شنبه ششم شهریور ماه بازیکنان برای صحبت نهایی و عقد قرارداد در باشگاه حضور یابند وبه بازیکنان سرباز هم نمی شود فشار آورد که حتما به تیم فجر بیایند.

کلانتری اضافه کرد:‌ تصمیم داریم ترکیب بازیکنان را برای لیگ برتر با تلفیقی از جوانان و با تجربه ها تشکیل دهیم از این رو با شهرام گودرزی بازیکن شیرازی  و با تجربه فصل گذشته تیم پدیده مشهد که سابقه زیادی در تیم های مختلف لیگ برتر دارد به توافق رسیدیم.

وی اضافه کرد: گودرزی با سابقه خوبی که دارد در لیگ برتر می تواند به تیم کمک کند هر چه باشد او  بازیکن سابق تیم فجر است و به شهرش تعصب دارد.

توان مالی باشگاه پایین است

این پیشکسوت فوتبال فارس اضافه کرد: باشگاه فجر با توجه به توان و بضاعت مالی که دارد بازیکن جذب می کند، ما که مانند تیم های صنعتی و پولدار نیستیم که میلیاردها تومان به یک بازیکن بدهیم.

کلانتری ادامه داد: دست اندرکاران باشگاه سخت درتلاش هستند تا شرایط خوبی برای تیم در لیگ برتر به وجود بیاورند.

وی گفت: همانگونه که پیشتر نیز اعلام کردیم تمرینات تیم از هشتم شهریورماه آغاز می شود.

رقابت های دوره بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور با نام جام خلیج فارس با شرکت ۱۶  تیم پس از چندین بار تغییر در شروع آن قرار است از اواخر  مهرماه آغاز شود، اگر بازهم تاریخ تغییر نکند.

تیم های سایپا تهران و ماشین سازی تبریز از لیگ برتر دوره بیستم سقوط کردند و تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران جایگزین آنها شدند.

ثبت دیدگاه