• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تیم فجر سپاسی،سرباز جوان می خواهد نه گروهبان بازنشسته

  • 08 شهریور 1400 - 16:36
تیم فجر سپاسی،سرباز جوان می خواهد نه گروهبان بازنشسته

راه یافتن تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر، انتظارات برای ساماندهی این تیم را بالا برده طوری که نایب رییس سابق فدراسیون فوتبال نیز موضع گرفت و اعلام کرد: تیم فوتبال فجر شهید  سپاسی شیراز، سرباز جوان می خواهد، نه گروهبان بازنشسته.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمدهادی آیت اللهی در پست اینستاگرامی خود با استناد به شعری از خواجه حافظ شیرازی گفته است: نه هرکه کله کج نهاد و تند نشست، کلاهداری و آیین سروری داند.
در ادامه این پست آمده است: بعدازچندین سال انتظار، مردم فارس به آرزویشان که همانا حضور تیم فجر شهید سپاسی درلیگ برتر بود رسیدند وحال که درآستانه فصل نقل و انتقالات هستیم با وجود پیگیری های متعدد سرمربی و مسئولان تیم هیچ اتفاقی نیفتاده است.

شاید چاره ای اندیشه شود

رییس سابق هیات فوتبال فارس با اشاره به اینکه زمان به سرعت می‌گذرد، افزود: با وجود میل باطنی که چند سالی است درمورد ورزش و فوتبال فعالیتی نداشته ام، نظر به شورو شوقی که بعد از چندین سال دربین مردم استان بخصوص قشرجوان بوجود آمده برآن شدم که مطلبی بنویسم، شاید که مفید افتد وچاره ای اندیشه شود.

آیت اللهی بیان داشت: به همین خاطر همت والا طلب می کند که خواسته های سرمربی تیم درگرفتن بازیکنان مورد نیاز برآورده شود واین برعهده کسانی است که مدعی بزرگی کردن در تیم فجر شهید سپاسی هستند.

حمایت از تیم فجر عملیاتی شود

وی ادامه داد: باتوجه به محدودیت زمانی این یک ضرورت فوری است که فرماندهی سپاه فجر که درطول سال گذشته زحمات زیادی را متحمل گردید باهماهنگی استاندار درجلسه ای اضطراری باحضور مجمع نمایندگان فارس وشورای اسلامی شهر شیراز، مدیران صنایع و مدیر کل ورزش وجوانان وهیات  فوتبال ونماینده امام جمعه شیراز مطالبات بحق مردم استان را بررسی ومسئله حمایت ازتیم فجر شهید سپاسی را عملیاتی کنند.

فجر برای ماندن در لیگ بسته شود

این پیشکسوت فوتبال فارس نوشته است: تا وقت باقی است نسبت به گرفتن بایکنان موردنیاز سرمربی تیم اقدام گردد واین را بدانند که فجرشهید سپاسی برای رقابت با باشگاه های پرسپولیس ،استقلال، سپاهان و…. نیاز به سرباز بسیجی جوان وبا انگیزه دارد نه گروهبان و استوار بازنشسته.
آیت اللهی گفت: فجر باید برای ماندن درلیگ برتر بسته شود نه برای افتادن، من آنچه شرط بلاغ است باتو می گویم.

برخی چوب لای چرخ تیم می گذارند

همچنین علی اصغر کلانتری با انتقاد از از برخی از پیشکسوتان فوتبال فارس ، چهارم شهریور ماه در مصاحبه  با خبرنگار ایرنا گفته بود :آنها همیشه آیه یاس می‌خواندند که تیم فجر به لیگ برتر صعود نمی‌کند و پس از صعود اینک چوب لای چرخ تیم می‌گذارند.

وی  افزود:‌ اینک که تیم فجر صعود کرده می‌گویند این تیم سقوط می‌کند؛به جای کمک کردن بذر ناامیدی می پاشند تا احساسات هواداران واقعی تیم راجریحه دار کنند.

تیم معلق به مردم فارس است 

کلانتری  اضافه کرد: از بزرگان فوتبال فارس انتظار داریم به کمک فجر بیایند زیرا این تیم متعلق به کلانتری نیست و مربوط به مردم فارس است آنها برای کمک به تیم با مسئولان استان صحبت کنند تا با قدرت روانه مسابقات لیگ برتر شویم.

سرمربی تیم فجر  افزود: اینقدر خون دل خوردیم و زجر کشیدیم  تا تیم به لیگ برتر صعود برتر کرد وانتظار داریم همه دلسوزان فوتبال  دست تیم شهرشان را بگیرند.

کلانتری با بیان اینکه با بازیکنان مورد نظر برای بستن قرارداد مذاکره کردیم گفت: قرار است از شنبه ششم شهریور ماه بازیکنان برای صحبت نهایی و عقد قرارداد در باشگاه حضور یابند وبه بازیکنان سرباز هم نمی شود فشار آورد که حتما به تیم فجر بیایند.

رقابت های دوره بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور با نام جام خلیج فارس با شرکت ۱۶  تیم پس از چندین بار تغییر در شروع آن قرار است از اواخر  مهرماه آغاز شود، اگر بازهم تاریخ تغییر نکند.

تیم های سایپا تهران و ماشین سازی تبریز از لیگ برتر دوره بیستم سقوط کردند و تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران جایگزین آنها شدند.

ثبت دیدگاه