• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

امیدوار به کسب ۱۰ مدال طلا در پارالمپیک توکیو هستم

  • 11 شهریور 1400 - 18:00
امیدوار به کسب ۱۰ مدال طلا در پارالمپیک توکیو هستم

پرافتخارترین ورزشکار پارالمپیکی فارس ابراز امیدواری کرد کاروان پارالمپیک ایران در بازی‌های توکیو بتوانند بیش ار ۱۰ مدال طلا کسب کند.

مختار نورافشان دارنده چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز دوومیدانی در ادوار مختلف پارالمپیک، به ایسنا گفت: فکر می کنم در این دوره، بچه های تیم ملی عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل پارالمپیک داشته باشند. انتظار داریم آمار مدال های آنان خصوصا مدالهای طلا، بیشتر از تعداد فعلی باشد و آمار فعلی مدال های کسب شده توسط بچه های ایران، با درخشش ورزشکاران رشته دوومیدانی بالاتر برود. با اینکه بچه های دوومیدانی کار تا اینجای کار خوب ظاهر شده اند، اما انتظارها از آنان بسیار بالاست و توقع مدال های بیشتری داریم.

رئیس سابق هیئت ورزش های جانبازان و معلولین فارس با اشاره به کسب یک مدال با ارزش دوومیدانی پارالمپیک توکیو توسط دوومیدانی کار فارسی، گفت: مدال طلای مهدی اولاد، پرتابگر نابینای هم استانی را باید افتخار بدانیم. اتفاق بسیار با ارزشی در دوومیدانی نابینایان استان رخ داده است و می طلبد در سالهای آتی، سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد تا تداوم موفقیت های هم استانی مان را شاهد باشیم.

وی همچنین با اشاره به درخشش دیگر دوومیدانی کار جنوبی ایران در توکیو گفت: امیر حسین خسروانی ورزشکار گناوه ای به خوبی در پرش طول صاحب عنوان قهرمانی و مدال طلای پارالمپیک شد. کسب این مدال طلا نشان از توانایی بالای دوومیدانی ایران دارد که ان شاالله در ادامه بازی ها موفقیت بیشتری را هم کسب خواهند کرد.

دارنده ۳۲ مدال رنگین بازی های پارالمپیک و جهانی با اشاره به درخشش ساره جوانمردی تیرانداز شیرازی، افزود: خوشبختانه ساره جوانمردی مانند دوره قبل خوش درخشید و مدال زرین تیراندازی را بر گردن آویخت. با اینکه علاقمند بودم دیگر بانوی ارزنده استان یعنی سمیرا ارم هم بتواند مانند جوانمردی بدرخشد اما متاسفانه بخت با وی یار نبود و نتوانست روی سکو برود..

به گزارش ایسنا، رقابت های پارالمپیک توکیو تا چهاردهم شهریورماه ادامه دارد و ورزشکاران استان فارس، همچنان شانس افزایش مدال های این استان در بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان را خواهند داشت.

ثبت دیدگاه