• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

استاندار فارس: توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نیازمند نقشه راه است

  • 29 شهریور 1400 - 18:28
استاندار فارس: توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نیازمند نقشه راه است

استاندار فارس گفت: برای اینکه بتوانیم ورزش قهرمانی و همگانی را به شکل متوازن و مطابق با نیاز جوانان و جامعه توسعه دهیم، نیازمند یک نقشه راه هستیم.

به گزارش ایرنا، عنایت‌الله رحیمی، یکشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان پاراالمپیک استان فارس در شیراز افزود: تحقق این مهم در گرو پیگیری آن به شکل عملیاتی است و باید به آن زیرساخت‌هایی که نیازمند ایجاد، تکمیل و تقویت هست به شکل جدی و ویژه توجه شود.
وی ادامه داد: در زمینه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی طی سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در شهرها و روستاهای استان روی داده و مکان‌های ورزشی قابل توجهی از جمله ورزشگاه میانرود و ورزشگاه ۶ هزار نفری تکمیل و بهره برداری شده که امیدواریم آیندگان ضمن تکمیل سایر بخش‌های نیمه تمام این زیرساخت‌ها، از این ظرفیت ها برای توسعه و تقویت ورزش استان استفاده مطلوب کنند.
استاندار فارس، با اشاره به رشد ورزش‌های تیمی و قهرمانی در استان بیان کرد: صعود تیم فجر شهید سپاسی به لیگ برتر فوتبال و همچنین کسب عنوان‌های قهرمانی در مسابقات ملی و بین‌المللی توسط ورزشکاران این استان افتخاراتی زیادی را نصیب استان کرده که امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این موفقیت‌ها باشیم.
رحیمی افزود: ما نیز در زمینه حمایت از ورزش استان از هرگونه امکان قانونی که وجود داشته استفاده کرده‌ایم و امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت ورزش فارس و افتخارآفرینی قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی باشیم.

قهرمانان ورزشی در توسعه رشته‌های ورزش بسیار اثرگذارند
استاندار فارس، با اشاره به دیدار روز گذشته (شنبه) قهرمانان کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با رهبر معظم انقلاب افزود: معظم له در این دیدار بر لزوم رفع مشکلات این قهرمانان به شکل عملی تاکید کردند.
رحیمی ادامه داد:اداره کل ورزش و جوانان استان فارس نیز طی سال‌های اخیر حمایت‌های خوبی در قالب برنامه‌های زیرساختی و محتوایی از این ورزشکاران داشته که سبب شد ورزشکاران با انگیزه بهتری وارد میدان شوند و افتخارات خوبی را برای کشور و استان کسب کنند.
استاندار فارس، همچنین از پیشکسوتان و مربیان ورزشی استان نیز که تجربه و تخصص آنها سبب تحول در رشته‌های مختلف ورزشی می‌شود قدردانی کرد.
در این آیین از قهرمانان پاراالمپیک استان تجلیل شد.

ثبت دیدگاه