• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مربی تیم قشقایی: پدیده مسابقات فوتبال دسته یک می شویم

  • 20 مهر 1400 - 14:07
مربی تیم قشقایی: پدیده مسابقات فوتبال دسته یک می شویم

مربی تیم فوتبال شهدای قشقایی اعلام کرد: با چندین بازیکن جوان و جویای نام در فصل جدید مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشورشرکت و پدیده لیگ خواهیم شد.

رشید طهماسبی دوشنبه درمصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: هرچند تمرینات تیم دیر شروع شد اما بازیکنان خوبی جذب  کردیم که اکثرآنها بازیکنان استان فارس تشکیل می دهند و آینده خوبی دارند.
وی اضافه کرد: کارمان این است تا از بازیکنان دسته دوم و حتی سوم بازیکنان مطرحی بسازیم و همچون فصل گذشته بتوانند درتیم های لیگ برتر بازی کنند زیرا  جلو پشرفت هیچ بازیکنی  را نمی گیرم و به سازندگی بازیکنان باور داریم برای همین هم در فصل گذشته چهار بازیکن از تیم ما به اردوی تیم ملی امید  دعوت شدند که سابقه نداشت.
مربی تیم قشقایی در مورد اینکه چرا تمرینات تیم را دیر شروع کردید نیز گفت : به دلیل نداشتن حامی مالی و عدم حمایت مسئولان استان، مدیرعامل باشگاه قصد داشت تیم را به شخص دیگری  واگذار کند اما در استان فارس خریداری پیدا  نشد و فقط عده ای شعار دادند و می خواستند خود را مطرح کنند.

طهماسبی ادامه داد: امیدوارم درفصل جدید از محدود سال هایی باشد که مسئولان استان با تغییر دولت بیایند به تیم قشقایی هم کمک کنند و انتظار داریم همه تیم ها یکسان دیده شوند تا  تیم ما هم به مانند  فجر سپاسی به لیگ برتر صعود کند وهمچون سال های خوب فوتبال فارس ۲تیم در لیگ برتر داشته باشیم و بر این باور هستیم فارس ظرفیت داشتن ۲ تیم در لیگ برتر را دارد.
وی در مورد سرمربی جدید تیم هم گفت: مهرداد خادمی از مربیان با تجربه و با انگیزه است که برنامه بسیار خوبی دارد و ما نیز باید او را حمایت کنیم تا خاطره خوبی از کار کردن در شیراز داشته باشد.
مربی تیم قشقایی بیان داشت: یک اردوی پنج روزه در تهران برگزارکردیم و ۲ بازی تدارکاتی هم با تیم استقلال خوزستان و رایکا بابل داشتیم و با وجود اینکه تیم استقلال از ۱۱ بازیکن لیگ برتری سود می برد بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و این تیم را ۲ بر یک شکمست دادیم و برابر راییکا  هم خوب بازی کردیم و هر چند یک بر صفر باختیم.
طهماسبی افزود: از ترکیب سال گذشته تیم ۴۰ در صد حفظ شده اند و به زمان نیاز داریم تا تیم جدید هماهنگ شوند و بتوانیم در مسابقات لیگ جدید هم جایگاه خوبی کسب کنم و هم پدیده مسابقات شویم که بازیکنان ما در تمرینات خودشان را نشان دادند و به آنها بسیار امیدوارهستیم.  
وی گفت: قرار است در نخستین هفته لیگ دسته یک ۲۵ مهرماه در بوشهر به مصاف تیم شاهین برویم و با فرصت کمی که تا این بازی باقی مانده دیگر دیدار تدارکاتی نخواهیم داشت.

نخستین هفته رقابت های فصل جدید لیگ دسته یک کشور قرار است روز های ۲۴ و ۲۵ مهرماه برگزارشود.
در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت می‌کنند و در پایان نیز ۲ تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره ۲۲ را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

ثبت دیدگاه