• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

بازی سخت گل گهر مقابل فجر شیراز

  • 03 آبان 1400 - 12:00
بازی سخت گل گهر مقابل فجر شیراز

دیدار دو تیم فجرسپاسی و گل گهر در هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز دوشنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

بازی سخت گل گهر مقابل فجرسپاسیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مربی گل گهر گفت: از زمانی که با زمین حافظیه مواجه شدیم، تاسف خوردیم و متولیان این اتفاق باید پاسخگو باشند.
مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از بازی گل گهر مقابل فجرسپاسی گفت: برای یک نبرد سخت مقابل فجرسپاسی آماده‌ایم. می‌دانیم مقابل یک تیم جوان و فیزیکی بازی داریم و خودمان را برای این بازی آماده کردیم
او ادامه داد: تیم فجر را نمی‌خواهیم زیر سوال ببریم، چون می‌دانیم آن‌ها هم از این شرایط ضربه می‌خورند و متولیان این اتفاق باید پاسخگو باشند.
مربی گل گهر افزود: ما در رابطه با لیگ برتر ۱۴۰۰ و ارتقا سطح کیفی مسابقات صحبت می‌کنیم. تیم‌ها به هزار شکل برنامه‌ریزی می‌کنند، اما هضم این مساله و کیفیت پایین چمن برای ما مشکل است. امیدوارم در آینده شرایط مطلوب شود.
او ادامه داد: شرایط گل گهر در لیگ مشخص است و ما برای یک هدف بزرگ در لیگ می‌جنگیم. ان‌شاءالله با تلاش و همدلی تیم و باشگاه به این مهم دست پیدا می‌کنیم. دراین بازی محروم و مصدوم نداریم، اما یکی دو بازیکن‌مان در تمرینات تیم ملی امید بازی می‌کنند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم.

سرمربی فجر هم در این نشست خبری گفت:در مقابل گل گهر با تمام قوا به میدان می‌رویم.بازی سخت گل گهر مقابل فجرسپاسی
کلانتری افزود:هردو تیم بازی سختی را درپیش دارند تیم فجر تیمی سخت کوش با بازیکنان با انگیزه است و برای کسب برتری مقابل گل گهر به میدان می‌رویم.
دیدار دو تیم فجرسپاسی و گل گهر در قالب هفته دوم لیگ برتر فوتبال فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه