• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

استقبال پرشور هواداران از تیم فوتبال استقلال در شیراز

  • 14 آبان 1400 - 11:18
استقبال پرشور هواداران از تیم فوتبال استقلال در شیراز

هواداران تیم استقلال تهران در استان فارس که پس از هشت سال منتظر ورود تیم محبوبشان به شیراز بودند، شامگاه پنجشنبه از این تیم استقبال گسترده ای کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواداران این تیم شامگاه پنجشنبه از ساعت ها قبل از ورود تیم استقلال مقابل فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز حضور یافته بودند و به تشویق بازیکنان پرداختند.

هواداران که بیشتر فرهاد مجیدی سر مربی محبوب خود را تشویق می کردند سوار بر خودروها، اتوبوس حامل بازیکنان را تا هتل بدرقه کردند.

به هنگام ورود اتوبوس حامل بازیکنان در خیابان های مسیر فرودگاه  تا هتل محل اقامت، ترافیک سنگینی به وجود آمده بود که اوج آن در بلوار شهید چمران شیراز بود.

همچنین هواداران تیم استقلال که تعداد آنها زیاد بود از ساعت ها قبل جلوی هتل محل اسکان بازیکنان استقلال حضور یافته بودند و به تشویق آنها پرداختند.

کنفرانس خبری سرمربی استقلال که قرار بود در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شود با تاخیر همراه شد.

دیدار ۲ تیم از نگاه آمار در لیگ برتر
فجر و استقلال پیش از این در لیگ برتر کلا ۲۴ بازی با هم برگزار کردند که حاصل آن ۱۲ بازی استقلال برده، ۹ بازی مساوی شده و سه بازی هم فجر به سود خود تمام کرده است، این در حالی است که فجریها در پایان لیگ برتر دوره سیزدهم با سطح اول فوتبال ایران خداحافظی کردند و پس از هشت سال به لیگ برتر دوره ۲۱ رسیدند.

دیدار تیم های استقلال تهران و فجرشهید سپاسی شیراز ساعت ۱۶ جمعه ۱۴ آبان ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

 هم اینک در جدول رده بندی پس از انجام سه بازی، سپاهان و استقلال با ۹ امتیاز، اول و دوم هستند،گل گهرسیرجان و آلومینیوم اراک هم با هفت امتیاز دوم و سوم هستندو تیم فجر هم با سه امتیاز نهم است .

در رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران ۱۶ تیم حضوردارند که پس از انجام ۳۰بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهند کرد و ۲ تیم  انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

ثبت دیدگاه