• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

فارس قهرمان مرحله نخست رقابت‌های آفرود کشور شد

  • 27 آذر 1400 - 10:21
فارس قهرمان مرحله نخست رقابت‌های آفرود کشور شد

مرحله نخست رقابت‌های آفرود قهرمانی کشور با شرکت ۸۰ راننده از سراسر کشور به میزبانی شیراز برگزار شد و تیم فارس در مجموع رده بندی تیمی به عنوان قهرمانی رسید.

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس  بیان داشت: راند نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۰ روز جمعه در پیست گود سیمان شیراز برگزار شد که تیم استان فارس با اقتدار به مقام نخست کشور دست یافت.

احمدرضا افشاری افزود: این رقابت‌ها در ۶ کلاس برگزار شد که در کلاس‌های ۱ تا ۳ به ترتیب سعید کی لیان لاری، سعید مهرجو و علیرضا پورشهید از استان فارس به مقام نخست دست یافتند و در دو کلاس بعدی نیز پوریا حسین و حامد سلیمی از استان‌های تهران و البرز بر سکوی نخست ایستادند.

وی در ادامه بیان کرد: در این رقابت‌ها یک کلاس ویژه بانوان نیز برگزار شد و خانم زاهده اسکندرلو از استان تهران به مقام نخست رسید و دو شرکت کننده از البرز و خراسان رضوی در رده‌های بعدی جای گرفتند.

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان در ادامه اظهار داشت: در کلاس‌های ۱ تا ۴ این مسابقات، احمد غلامی، پیمان همایونی، فرشید ابراهیمی و علی اکبر دبیری رانندگان استان فارسی به مقام دوم رسیدند.

افشاری در پایان با جمع بندی نتایج مسابقات بیان کرد: در مجموع ۶ کلاس، تیم استان فارس با کسب ۳ مقام نخست و ۴ عنوان دومی در مجموع تیمی به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های البرز و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش مهر، راند نخست رقابت‌های آفرود قهرمانی کشور با شرکت بیش از ۸۰ راننده از ۱۴ استان در پیست گود سیمان شیراز برگزار شد.

ثبت دیدگاه