• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

آینده سازان برقله کشتی فرنگی فارس

  • 25 دی 1400 - 16:54
آینده سازان برقله کشتی فرنگی فارس

مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی استان فارس با قهرمانی تیم آینده سازان به پایان رسید.

تیم کشتی فرنگی آینده‌سازان با هدایت رحیم گیوی، موفق شد با کسب سه مقام اول و چهار مقام دوم، عنوان بهترین تیم مسابقات کشتی فرنگی استان فارس شناخته شود.

در این دوره از رقابت‌ها در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدمهدی غلامپور با موفق شد سید آرش نگهداری را در دیدار نهایی شکست دهد. در فینال وزن شصت کیلوگرم رضا بهمنی بر علی اصغر سروی غلبه کرد، در ۶۳ کیلوگرم حسین اسفندیاری موفق به شکست محمدحسین پنهان رو در دیدار نهایی شد و در وزن ۶۷ کیلوگرم علی شیرزاد بر محمد ارجمند غلبه کرد.

همچنین  در وزن ۷۲ کیلوگرم غلامرضا فرخی به مقام اول دست یافت و حمیدرضا ارسلانی دوم شد، در وزن ۷۷ کیلوگرم علی عبدالهی با شست سامان صباغی در فینال به مقام قهرمانی دست یافت، در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز احمد صلح دوست در دیدار نهایی بر ابالفضل ناصری غلبه کرد.

در این مسابقات در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدرضا صباغی بر محمد احمدپور غلبه کرد، در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدرحیم کیامرثی موفق شد فرزین یوسفی را در فینال شکست دهد و بالاخره در وزن ۱۳۰ کیلوگرم ابوالفضل فتحی به مقام قهرمانی دست یافت و مجتبی قلی پور بر سکوی دوم ایستاد.

رحیم گیوی پس از درخشش گرایی ها در المپیک، به عنوان عضو جدید کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی در کنار محمد بنا قرار گرفت.

گیوی همچنان در اندیشه ستاره سازیست و با توجه به رشد خیره کننده این رشته در شیراز و استان فارس، امیدواری های زیادی وجود دارد تا بازیکنان جوان دیگری در آینده نزدیک به تیم ملی رسیده و در مسابقات بزرگ بین المللی افتخار آفرینی کنند.

ثبت دیدگاه