• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افتخارآفرینی ورزشکاران نونهال و خردسال انار در استان کرمان

  • 12 تیر 1394 - 15:11
افتخارآفرینی ورزشکاران نونهال و خردسال انار در استان کرمان

ورزشکاران پهلوانی و زورخانه ای نونهالان و خردسالان شهرستان انار در  مسابقات پهلوانی زورخانه‌ای نونهالان و خردسالان استان کرمان به میزبانی رفسنجان موفق به کسب یک مدال طلا به همراه هفت مدال برنز شدند.

این مسابقات با حضور ۷۵ شرکت کننده از ۹ شهرستان استان کرمان در دو گروه تیمی و انفرادی برگزار شد. در رده سنی خردسالان در مجموع تیمی و انفرادی شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و انار اول تا سوم شدند.

در مجموع رقابت های تیمی زورخانه ای، هنرهای فردی و هنر مرشدی در گروه سنی خردسالان شهرستان های رفسنجان و انار اول و در گروه سنی نونهالان شهرستان های رفسنجان و زرند به ترتیب دوم و سوم شدند.

این رقابت ها با حضور ۹ تیم از شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، انار، بردسیر، بافت، شهربابک، بم و زرند روز جمعه به میزبانی شهرستان رفسنجان برگزار شد.

سید ابوالفضل  آرمیون در مرشدی خردسالان مقام اول را کسب کرد و مدال طلا گرفت.

 امیرحسین عسکری، حسام قدیری، سید محمد مجد زاده نونهالانی بودند که کسب مقام کرده‌اند.
طاها طحان زاده و یاسین طحان زاده نیز در رده تیمی رتبه سوم کسب کردند.
در انفرادی  میانداری نیز حسام قدیری رتبه سوم را کسب کرد.

دبیر هیات ورزش پهلوانی و زروخانه ای استان کرمان در گفت و گو با ایرنا گفت: تاکنون چنین رقابت هایی در این گروه های سنی در کرمان برگزار نشده بود و این نخستین قهرمانی استان در این رده ها بود.

پوریا حسین نژاد افزود: با برگزاری این رقابت ها حق کسی برای جای گرفتن در تیم منتحب استان به منظور شرکت در رقابت های قهرمانی کشور ضایع نخواهد شد.

وی تصریح کرد: اعضای کمیته فنی هیات، ورزشکاران خوب و با استعداد را بین تیم های شرکت کننده انتخاب می کنند تا با آمادگی کامل در قالب تیم منتخب استان در رقابت های قهرمانی کشو شرکت کنند.

حسین نژاد گفت: رقابت های قهرمانی کشور در این گروه های سنی مردادماه سال جاری برگزار می شود که البته هنوز میزبان این رقابت ها مشخص نشده است.

سال گذشته تیم خردسالان پهلوانی و زورخانه ای استان رتبه سوم و تیم نونهالان استان رتبه دوم را در کشور کسب کردند.

IMG-20150703-WA0023 IMG-20150703-WA0024

ثبت دیدگاه