• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

مهرداد اولادی درگذشت؛ تجمع علاقه‌مندان مهرداد در بیمارستان

  • 31 فروردین 1395 - 21:25
مهرداد اولادی درگذشت؛ تجمع علاقه‌مندان مهرداد در بیمارستان

جمع کثیری از فوتبال دوستان در مقابل بیمارستان شهدای تجریش که مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال بندرانزلی و بازیکن اسبق تیم ملی، پرسپولیس و استقلال در آن فوت کرده است، تجمع کرده‌اند.

دکتر علیرضا مجیدی نخستین پزشکی که بر بالین مهرداد اولادی حاضر شد، اظهار کرد: قبل از ساعت ۱۴ آقای اولادی فوت کردند. نمی‌توان درباره علت مرگ او صحبت کرد. در گزارش اورژانس آمده است که او علائم حیاتی نداشته اما ما برای مدت زیادی عملیات احیا را روی اولادی انجام دادیم که نتیجه نداد.

او درباره علت درگذشت اولادی گفت: نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد بعد از بررسی‌های لازم می‌توانیم در این باره صحبت کنیم. مراحل احیای اولادی بسیار طولانی بود. اورژانس ۱۱۵ در زمان کمتر از ۶ دقیقه خودش را به اولادی رسانده است.

مهرداد اولادی، در چهارم خرداد ۱۳۶۴ در قائم‌شهر به دنیا آمد. او فوتبال را از سنین پایین آغاز کرد و اولین حضور رسمی‌ در فوتبال را با تیم جوانان پرسپولیس قائم‌شهر تجربه کرد. او در سال ۱۳۸۱ به پرسپولیس تهران پیوست و سه سال در این تیم ماند. او در این مدت ۴۳ بازی برای سرخ‌پوشان انجام داد و ۹ گل نیز به ثمر رساند.

در سال ۲۰۰۶، اولادی با قراردادی قرضی به الشباب امارات پیوست و سال بعدش قرارداد رسمی با این تیم بست. اولادی در سال ۲۰۰۷، این بار به صورت قرضی به پرسپولیس آمد و در پایان فصل باز هم به الشباب رفت. او در سال ۱۳۸۸ برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان بندرانزلی پیوست و دو سال در این تیم بازی کرد؛ ۳۲ بازی و ۱۶ گل، حاصل کار اولادی در ملوان بود.

اولادی در سه سال بعد از آن به ترتیب در تیم‌های پرسپولیس، ملوان و نفت تهران بازی کرد و در اقدامی جالب توجه در تاریخ بیستم آبان ماه سال ۹۲ با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست؛ او در این تیم هفت بازی انجام داد ولی نتوانست گلی به ثمر برساند.

آخرین حضور مهرداد اولادی در فوتبال، به حضورش در ملوان مربوط است؛ حضوری که بسیار کمرنگ بود و اخیرا در اردوی تیم نیز کمتر حضور می‌یافت.

اولادی در رده ملی هم حضور داشته و برای تیم‌های ملی جوانان، امید، تیم «ب» ایران و تیم ملی بزرگسالان بازی کرد. کارنامه‌ ملی اولادی یک گل ملی نیز دیده می‌شود. او ۱۳ بازی برای تیم ملی ایران انجام داد و به همراه این تیم در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ حضور داشت.

۲۰۵۴۲۸۵ ۱۴۶۱۰۷۲۷۱۵۹۹۷_peiman yazdani-1 ۱۴۶۱۰۷۲۷۱۷۷۲۹_peiman yazdani-5 ۱۴۶۱۰۷۲۷۱۷۸۵۴_peiman yazdani-6 ۱۴۶۱۰۷۲۷۱۹۱۹۵_peiman yazdani-11 ۱۴۶۱۰۷۲۷۱۹۸۰۴_peiman yazdani-12 ۱۴۶۱۰۷۵۴۰۷۰۰۳_peiman yazdani-3 ۱۴۶۱۰۷۵۴۰۷۱۲۸_peiman yazdani-4

ثبت دیدگاه