گروه : اخبار انار » اسلایدر » تلخند » ورزش
ساعت : 22:55
شناسه : 80120
تاریخ : 04 شهریور 1395
آخرین بازی هفته دوم لیگ فوتبال انار با تساوی به پایان رسید آخرین بازی هفته دوم لیگ فوتبال انار با تساوی به پایان رسید

آخرین بازی از هفته دوم سری مسابقات لیگ فوتبال شهرستان انار که بین تیم فتوت انار و فجر علی‌آباد برگزار شد، با نتیجه دو بر دو به پایان رسید. در بازی بین تیم فتوت و فجر که عصر روز پنجشنبه چهارم شهریور در استادیوم ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، محسن بیداد (دقیقه ۲۲) و […]

آخرین بازی از هفته دوم سری مسابقات لیگ فوتبال شهرستان انار که بین تیم فتوت انار و فجر علی‌آباد برگزار شد، با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

در بازی بین تیم فتوت و فجر که عصر روز پنجشنبه چهارم شهریور در استادیوم ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، محسن بیداد (دقیقه ۲۲) و حسین ولی‌نژاد (دقیقه ۸۳) برای تیم فتوت و امیرحسین بمانی (دقیقه ۳۹) و محمدرضا پابرجا (دقیقه ۴۱) گل‌های تیم فجر را به ثمر رساندند.

محمدرضا همت بازیکن تیم فتوت در این بازی کارت زرد دریافت کرد.

در ابتدای بازی نیز حسین رفیعی و امیرحسین بمانی دو بازیکن تیم فجر که پیشتر در تیم فتوت بازی می‌کردند، به بیداد، مربی تیم سابق‌شان گل اهدا کردند.

عباس محمدحسینی، داور وسط این بازی و علی ولی‌نژاد و محمد شهیدی نیز داوران خط‌نگهدار بودند. محمدرضا جلالیان نیز داور چهارم این مسابقه بود.

بازیکنان تیم فتوت انار در این مسابقه: حمیدرضایی، ابوالفضل قاسمی، محمدرضا همت، رضا طزرجی، محمدحسین طزرجی، محمدرضا قاسمی، امید کریمی، امیرحسین رشیدی، حسین ولی‌نژاد، جواد استادی و محسن بیداد.

بازیکنان تیم فجر علی‌آباد در این مسابقه: ابوالفضل باقری، علی عسکری، مصطفی ولی‌زاده، علیرضا رئیسی، احمد شکراللهی، محمدرضا پابرجا، حسین رفیعی، احمد رفیعی، امیرحسین بمانی، محمد النچری و امیرحسین باقری.

جدول بازی‌های هفته سوم لیگ فوتبال انار نیز به شرح زیر است:

المهدی انار-ذوالفقار ده‌رئیس: پنجم شهریور

پارسه انار-شاهین انار: هفتم شهریور

پیشرو انار-شهرداری امین‌شهر: نهم شهریور

آزادگان احمدآباد- یادبود انار: ۱۱ شهریور

گسترش گلشن-فجر علی‌آباد: ۱۲ شهریور

شهید ندافیان امین‌شهر- فتوت انار: ۱۴ شهریور

بازی‌های هفته سوم به بعد در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۷:۱۵ در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار می‌شود.

گزارش تصویری بازی تیم‌های فتوت و فجر

۱ ۲ ۳ ۴ ۰۵ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰ ۲۱ ۲۲

 

 گزارش و عکس: حسین نسب عبداللهی، عضو تحریریه انارپرس