• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نتیجه کشمکش دو مربی المهدی و پیشرو انار: مبین بیداد برای شرکت در مسابقات کشوری دچار دلسردی شده است

  • 18 شهریور 1395 - 12:29
نتیجه کشمکش دو مربی المهدی و پیشرو انار: مبین بیداد برای شرکت در مسابقات کشوری دچار دلسردی شده است

به دنبال کشمکش جواد حسینی‌نوه، مربی تیم المهدی و رضا محمدنیا، مربی تیم پیشرو انار بر سر اینکه مبین بیداد بازیکن کدام از این دو تیم بوده، این بازیکن نونهال که به عضو تیم منتخب استان کرمان درآمده، برای حضور در مسابقات کشوری دچار دلسردی شده است.

whatsapp-image-2016-09-08-at-12-30-57

مبین بیداد به عنوان بازیکن تیم پیشرو در رقابت نونهالان استان کرمان شرکت کرده و به عنوان عضو تیم منتخب استان برای حضور در رقابت‌های کشوری انتخاب شده است. به دنبال این رخداد و انتشار خبر آن در انارپرس، مسئولان تیم المهدی انار با ارسال قرارداد مبین بیداد به انارپرس گفتند که وی بازیکن این تیم بوده و پیشرو بدون کسب رضایت، او را در اختیار گرفته است.

این اختلاف دو مربی در روزهای اخیر باعث بالاگرفتن بحث و کشمکش‌هایی شده است.

اکبر بیداد، پدر مبین در متنی که به انارپرس ارسال کرده، در این خصوص توضیحاتی داده است که متن کامل آن به شرح زیر است:

«ضمن عرض سلام و ادب خدمت تمامی دوستان و عزیزانی که با ارسال پیام یا تماس تلفنی و یا با گذاشتن کامنت در سایت انارپرس باعث دلگرمی فرزند عزیزم مبین شده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

بر خود واجب دانستم که در خصوص موضوع انتخاب فرزندم در تیم منتخب استان کرمان که باعث کدورت بین دو مربی تیم‌های المهدی و پیشرو شده، مطالبی بیان کنم. ابتدا از تیم المهدی جناب آقای حسینی‌نوه به خاطر زحمات چندین ساله در خصوص تربیت و آماده‌سازی و همچنین از آقای محمدنیا، مربی تیم پیشرو که زحمت هماهنگی با استان و پیگیری کارها که در نهایت موجب دیده‌شدن فرزندم شده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

مبین حدود سه سال در تیم المهدی با مربیگری آقای حسینی‌نوه حضور داشته و در چندین نوبت نیز در بازی‌های استان کرمان شرکت کرده تا اینکه امسال از سوی فدراسیون، بازی‌های زیر ۱۱ سال حذف گردید و پس از اینکه فرزندم در بازی‌های خارج از استان در شهرکرد شرکت کرد و برگشت، درخواست داشت تا در چمن بازی کند. به همیم دلیل ضمن مشاوره با اهل فوتبال تاکید بر این بود که به خواسته و علاقه او توجه کنم و همچنین شخص آقای حسینی‌نوه نیز نظرشان انتقال مبین به خارج از شهرستان بود.

حدود دو ماه است که ضمن هماهنگی با آقای محمدنیا، مبین در تیم پیشرو در زمین چمن، بازی را ادامه داده است. آقای محمدنیا ضمن هماهنگی با استان در خصوص تست ورزشی و همراهی‌نمودن مبین از هیچ تلاشی دریغ ننموده است. مبین در نهایت از بین نونهالان شهرستان انار و بنا بر تشخیص مربیان کرمان جهت بازی‌های کشوری انتخاب گردید.

باز هم از زحمات و تلاش‌های تمامی دوستان و مربیان عزیز شهرمان تشکر می‌کنم و از بابت موضوع پیش‌آمده نیز گله‌مندم که با رعایت نکردن مسائل اخلاقی و درج بعضی مطالب و متهم نمودن یکدیگر، باعث ناراحتی خود و دیگران و حتی دلسردی فرزندم شده‌اند، به گونه‌ای که مبین  درخواست عدم حضور در بازی‌ها را هم مطرح کرده است.

به جای این همه کشمکش که مبین بازیکن تیم المهدی است یا تیم پیشرو، بهتر نبود رفتاری انجام شود که باعث تشویق فرزندانمان به سوی ورزش و سلامتی باشد؟

در پایان از هر دو مربی درخواست خویشتن‌داری و پایان دادن به این موضوع را دارم.»

رئیس هیات فوتبال انار: مربیان تیم پیشرو و المهدی خویشتن‌داری کنند

پیش از این نیز سیدمحمود موسوی، رئیس هیات فوتبال شهرستان انار از مربیان تیم‌‌های پیشرو و المهدی خواسته بود تا در خصوص وضعیت مبین بیداد ، خویشتن‌داری کنند.

به گفته رئیس هیات فوتبال شهرستان انار، این اختلافات باعث می‌شود بازیکن ضربه بخورد. هیأت از دو مربی محترم می‌خواهد در رسانه احترام یکدیگر را نگه دارند. هم آقای حسینی‌نوه وهم آقای محمدنیا از خوبان مربیگری شهرستان انار هستند و زحمت زیادی برای فوتبال انار می‌کشند و می‌توانستند به جای بحث، به هیأت مراجعه و مشکل را حل کنند.

ثبت دیدگاه