• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

درگیری در بازی تیم‌های فتوت و پارسه انار

  • 01 مهر 1395 - 20:20
درگیری در بازی تیم‌های فتوت و پارسه انار

دقایق پایانی بازی تیم‌های فوتبال فتوت و پارسه انار به درگیری کشید.

بازیکنان تیم پارسه به عملکرد داوری این بازی معترض بودند. ولی احمدی، دروازه‌بان این تیم که به علت مصدومیت، در نیمه دوم روی نیمکت بود در اعتراض به داوری از روی نیمکت وارد زمین شد که منجر به درگیری‌ گردید. وی بعد از این حرکت با کارت قرمز داور مواجه شد.

علی ولی‌نژاد، داور وسط این بازی و امین کمالی و سجاد غلامزاده نیز داوران خط‌نگهدار بودند. محمود قانونی‌مقدم نیز داور چهارم این مسابقه بود.

در چهارمین بازی هفته پنجم لیگ فوتبال شهرستان انار که عصر پنجشنبه اول مهر ۱۳۹۵ در استادیوم ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، تیم فتوت انار توانست با نتیجه سه بر دو، تیم پارسه انار را شکست دهد.

در بازی بین تیم فتوت و پارسه ، رضا طزرجی در دقیقه ۴۴ و جواد استادی در دقایق ۴۵ و ۵۱ گل‌های تیم فتوت را به ثمر رساندند. همچنین علی پورغلامی در دقیقه پنج و سیدسجاد حسینی در دقیقه ۶۰ گل‌های تیم پارسه را به ثمر رساندند.

در این بازی چهار بازیکن تیم فتوت یعنی محمدرضا قاسمی به دلیل انجام خطا، محمدحسین طزرجی به دلیل انجام خطا، حسین ولی‌نژاد به دلیل بیرون آوردن لباس و جواد استادی به دلیل اعتراض کارت زرد دریافت کردند. همچنین  علی اسفندمزد و هادی احمدیان بازیکنان تیم پارسه نیز به دلیل اعتراض کارت زرد دریافت کردند.

بازیکنان تیم فتوت انار در این مسابقه: مصطفی سلیمانی، محمد همت، رضا طزرجی، محمدحسین طزرجی، محمدرضا قاسمی، حسین ولی‌نژاد، امیرحسین رشیدی، محمد هادی‌زاده، حسین حمرانی، محسن بیداد و جواد استادی.

سرمربی فتوت: حسین عبادی

بازیکنان تیم پارسه انار در این مسابقه: ولی‌الله احمدی، رضا نایب‌پور، بشیر طاهرنژاد، هادی احمدیان، اکبر احمدی، سیدسجاد حسینی، علی پورغلامی، علی اسفنمز، سعید علیزاده، حسین ارکیان و حامد حسینی.

سرمربی پارسه: حسین اکبری

جدول ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ فوتبال شهرستان انار به شرح زیر است:

پیشرو انار-شهید ندافیان امین‌شهر، جمعه دوم مهر

آزادگان احمدآباد-گسترش گلشن، یکشنبه چهارم مهر

بازی‌ها  ساعت ۱۵:۳۰ در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار می‌شود.

گزارش تصویری بازی تیم‌های فتوت انار و پارسه انار

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۰۱۲ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ photo_2016-09-22_19-35-05 ۲۱ photo_2016-09-22_19-35-57 photo_2016-09-22_19-36-25

حسین نسب عبداللهی، عضو تحریریه انارپرس

ثبت دیدگاه