• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تیم شهرداری امین‌شهر و آزادگان احمدآباد روز جمعه در حساس‌ترین بازی هفته هشتم به مصاف هم می‌روند

  • 06 آبان 1395 - 17:54
تیم شهرداری امین‌شهر و آزادگان احمدآباد روز جمعه در حساس‌ترین بازی هفته هشتم به مصاف هم می‌روند

تیم‌های شهرداری امین‌شهر و آزادگان احمدآباد که از جمله مدعیان قهرمانی هستند، روز جمعه هفتم آبان در حساس‌ترین بازی هفته هشتم لیگ فوتبال شهرستان انار به مصاف هم می‌روند.

این بازی ساعت سه بعدازظهر در استادیوم شهید سلیمانی انار برگزار می‌شود.

حسین نبی‌زاده، سرمربی تیم شهرداری امین‌شهر در این خصوص گفت که بازیکنان تیمش وضعیت خوبی دارند و در روزهای اخیر نیز تمریناتی داشته‌‌اند.

photo_2016-10-27_17-15-54

او به نتیجه بازی روز جمعه به نفع تیم شهرداری ابراز خوش‌بینی کرد و گفت که بازیکنان تیم برای پیروزی به میدان می‌روند.

نبی‌زاده همچنین از محمد پابرجا و اکبر کمسفیدی و مربی بدنساز روح الله عوض‌پور تشکر کرد و افزود: از بازیکنان تیم هم ممنونم که واقعا با سعی و تلاش در پیروزی‌های تیم سهیم بودند و هستند.

تیم شهرداری امین‌شهر در هفت بازی گذشته پنج پیروزی و دو مساوی در کارنامه‌اش ثبت شده و در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

محمود عبدلی، سرمربی تیم آزادگان احمدآباد نیز ضمن تشکر از بازیکنان و کادر این تیم گفت که بازیکنان از آمادگی خوبی برای بازی روز جمعه برخوردار هستند.

وی افزود: با شناختی که از توانایی بازیکنان تیم دارم، ان‌شاالله با دست پر از زمین خارج خواهند شد و راه خود را برای قهرمانی هموار خواهند کرد.

تیم آزادگان احمدآباد در هفت بازی گذشته چهار پیروزی و سه مساوی در کارنامه‌اش ثبت شده و در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد. تیم یادبود انار با ۱۶ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

 

۲-۲۸

 

ثبت دیدگاه