• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پاسخ علی بمانی رنجبر به انتقادات ورزشکاران در خصوص داوری مسابقات طناب‌کشی

  • 13 آذر 1395 - 15:06
پاسخ علی بمانی رنجبر به انتقادات ورزشکاران در خصوص داوری مسابقات طناب‌کشی

به دنبال برگزاری مسابقات طناب‌کشی در قربان‌آباد انار و طرح یک سری از انتقادات در خصوص داوری، علی بمانی‌رنجبر داور این مسابقات متن زیر را ارسال کرده است.

ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه ورزشکاران و ورزش دوستان عزیز خصوصأ تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقه طناب‌کشی

درابتدا از آقای میرزاخانی،  شورای قربان‌آباد و همکارانشان به خاطر برگزاری مسابقه تشکر و قدردانی می‌کنم.

از انتقادات جوانان اناری خصوصأ تیم‌های شرکت‌کننده تشکر می‌کنم. این لطف بزرگی در حق بنده بود چون باعث می‌شود که تجربیاتم در داوری بیشتر شود و اگر نواقصی هم وجود داشته رفع گردد.

به نظرم انتقادات می‌توانند گاهی سازنده باشند این نشانه علاقه، تیزبینی و اهمیت قائل شدن جوانان نسبت به ورزش است. داوری در همه رشته‌ها  سخت و دشوار است، خصوصأ داوری طناب‌کشی.

قبل از انجام داوری می‌دانستم که چه کار سختی را بر عهده گرفته‌ام اما چون با این جوانان همشهری خودم که همه آنان دوست داشتنی هستند بزرگ شده‌ام و با روحیات آنان آشنا بودم گفتم اگر بعد از مسابقات انتقادی هم از من بشود در آن خیر و صلاح است نه تخریب.

اگر در طول برگزاری مسابقات اشتباهی از طرف بنده صورت گرفته از همه تیم‌ها عذرخواهی می‌کنم. قطعأ داوری بنده بدون اشتباه نبوده است، اشتباه جزئی از داوری در همه رشته‌های ورزشی است ولی اگر سعی شود که اشتباهی صورت نگیرد و یا به حداقل برسد مهم  خواهد بود.

تیم‌های خوبی در این مسابقات شرکت کردند از جمله کنگ فوتوآ ، آریا ، شهید رئیسی هلال احمر و غیره که اگر کمی تکنیک طناب کشی را یاد بگیرند حرفی برای گفتن در استان و کشور دارند.

همه تیم‌ها از جوانان خوب و با اخلاق بهره می‌بردند. گاهی در مورد اعتراض کردنشان هم به  آنها حق می‌دهم چون به دید خودشون شاید اشتباهی از جانب داور صورت گرفته است.

در پایان به همه تیم‌هایی که فکر می‌کنند حقشان توسط قضاوت اینجانب ضایع شده، به نظرشان احترام می گذارم. بضاعت بنده بیشتر از این نبود.امیدوارم با حمایت شما ورزشکاران بهتر شود.

در ضمن پیشنهاد می‌کنم که تعدادی از جوانان علاقه‌مند برای کلاس داوری و مربیگری طناب‌کشی اقدام کنند تا جوانان هم پا بر عرصه قضاوت بگذارند. التماس دعا مخلص جوانان اناری.

همچنین  ازهمه مردم خوب و فهیم و ورزش دوست  انار و قربان‌آباد  وکسانی که در طول برگزاری مسابقات با وجود مشقت‌ها، مشوق ورزشکاران بودند تشکر و قدر دانی می‌کنم.

 

ثبت دیدگاه