• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

جدول پایانی لیگ فوتبال انار همراه با توضیحاتی از مسئول برگزاری مسابقات منتشر شد

  • 24 آذر 1395 - 18:21
جدول پایانی لیگ فوتبال انار همراه با توضیحاتی از مسئول برگزاری مسابقات منتشر شد

جدول پایانی لیگ فوتبال انار در سال ۱۳۹۵ همراه با توضیحاتی از مهدی تهرانی، مسئول برگزاری مسابقات منتشر شد.

۵۴۴۵۴۵

در این مسابقات تیم آزادگان احمدآباد با ۲۷ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های پیشرو انار و شهرداری امین‌شهر با ۲۴ و ۲۳ امتیاز به ترتیب نایب قهرمان و سوم شدند.

محمود صیادی از تیم آزادگان و سیدحسین صابری از تیم گسترش گلشن هریک با ۱۴ گل در صدر گلزنان برتر قرار گرفتند.

مهدی تهرانی، مسئول برگزاری مسابقات گفت: کمیته برگزاری مسابقات ضمن تبریک به تیمهای آزادگان و پیشرو و شهرداری امین‌شهر و تقدیر و تشکر از کلیه مربیان و سرپرستان عزیز که در لیگ انار شرکت کردند به اطلاع می‌رساند که لیگ امسال تفاوتی با لی‌گهای سالهای قبل داشت، آن هم اینکه همه تیم‌های شهرستان به صورت دوره ای با هم بازی کردند وهرتیم ۱۱بازی انجام داد.

وی افزود: با این حجم بازی و فقط با یک زمین چمن، کاری بهتر از این نمی‌شد انجام داد. البته منتقدین زیادی را هم داشتیم که ناراحت تعطیلی بازی‌ها بودند ولی در ایام اربعین که از مراسمات مذهبی است و تیمها به خاطر زیارت و عده‌ای از بازیکنان تیمها برای شرکت دراین مراسم و حتی تعدادی از داوران هم به کربلا رفته بودند و ما‌ مجبور به تعطیلی بازیها شدیم که البته این مساله را با اضافه کردن بازی در صبح جمعه تا توانستیم جبران کردیم.

تهرانی گفت: در خصوص بازی یادبود و پیشرو که منتقدان می‌گویند چرا در روز برفی انجام شده، آن بازی هم سرپرست تیم یادبود به هیچ وجه قبول نکرد که بازی به روز دیگری موکول شود.

مسئول برگزاری مسابقات افزود: باز هم تشکر می‌کنم از تیمها و هیئت فوتبال که با اعتمادشان این فرصت را به بنده حقیر دادند که یک سال در خدمت شما عزیزان باشم. به این نکته اشاره ای بکنیم که کمیته برگزاری هیچ دخالتی در داوری و کمیته انضباطی را نداشته و فقط مسئول برگزاری و برنامه بازیها بوده، با ارزوی سربلندی و موفقیت برای کلیه بازیکنان و سرپرستان تیمها و اعضای محترم هیئت فوتبال.

 

ثبت دیدگاه