• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

افتتاح هفت طرح عمرانی در بخش کشکوییه

  • 07 شهریور 1395 - 13:25
افتتاح هفت طرح عمرانی در بخش کشکوییه

در  پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرماندار رفسنجان امام جمعه کشکوییه ،بخشدار کشکوییه و جمعی از مسؤولان محلی یک طرح آبخیزداری در روستای دعفه با اعتبار ۶۷ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

پروژه آسفالت دبیرستان شهید شیرازی به مساحت ۴ هزار و ۱۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان و پروژه زیرسازی جدول‌گذاری و آسفالت خیابان اداره برق کشکوییه افتتاح شد.

علی کارگر شهردار کشکوییه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد ریال و پروژه آسفالت انتهای باند دوم بلوار امام رضا(ع) به متراژ  ۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱٫۷ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: سردخانه کشکوییه نیز توسط یکی از خیران ایجاد شده و به زودی تجهیز می‌شود.

در ادامه پروژه زیرسازی و آسفالت جاده شریف‌آباد به طول شش کیلومتر بهره‌برداری و کلنگ اجرای آسفالت طرح هادی روستای علی‌آباد سادات به طول ۷ هزار متر مربع به زمین زده شد.

یک گلخانه سیفیجات در روستای شریف‌آباد به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

در این پروژه ۶۰ میلیون آورده شخصی حاج محمد رضایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دولتی به کار رفته است.

افتتاح دارالقرآن فاطمه الزهرا علی‌آباد شهید بخش کشکوییه دیگر برنامه امروز در این بخش بود.

محمد زین‌العابدینی خیری که این دارالقرآن را احداث کرده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این دارالقرآن ۱۴۴ متر مربع زیربنا دارد و دومین دارالقرآن است که احداث می‌کنم، ۱۲ دارالقرآن دیگر در استان کرمان و خراسان رضوی احداث خواهم کرد.

در ادامه از حسینیه علی آباد شهید و ترمینال فراوری پسته این روستا بازدید به عمل آمد.

پروژه آسفالت دو خیابان در محمودآباد و علی‌آباد شهید به طول ۱۱ هزار متر مربع و اعتبار ۲۸۰میلیون تومان بهره‌برداری شد.

افتتاح پروژه آسفالت بین روستای حسین‌آباد و تقی‌آباد به طول ۴ هزار و ۶۲۰ متر و اعتبار ۱۴۸ میلیون تومان و افتتاح خیابان ولیعصر دهستان شریف‌آباد به طول ۷ هزار متر مربع و اعتبار۳۰۰ میلیون تومان نیز امروز در این بخش انجام شد.

ثبت دیدگاه