• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای انار: مشکل بیمه کارگران ساختمانی به زودی رفع می‌شود

  • 02 آبان 1395 - 20:42
رییس مرکز فنی و حرفه‌ای انار: مشکل بیمه کارگران ساختمانی به زودی رفع می‌شود

رضا حسنی، سرپرست مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان انار به دنبال برخی مشکلات به وجود آمده در بیمه کارگران ساختمانی و قطعی بیمه آن‌ها گفت: بیمه کارگران ساختمانی قطع نشده فقط با برخی مشکلات مواجه شده که ما پیگیر این موضوع هستیم و این مشکل به زودی مشکل برطرف می‌شود.

وی در گفت‌وگو با انارپرس افزود: روند بیمه کارگران ساختمانی به این شکل است که دو ماه قبل از اینکه اعتبار بیمه‌شان تمام شود باید از طریق اداره فنی حرفه‌ای انار اقدام کنند تا با اداره تامین اجتماعی دچار مشکل نشوند.

حسنی گفت: متاسفانه بعضی به دلیل اطلاع نداشتن از این موضوع یا اهمال خودشان، اطلاع‌ به فنی و حرفه‌ای دو ماه قبل از اتمام مهلت اعتبار بیمه‌شان را به تعویق انداختند که این مساله باعث ایجاد مشکل در بیمه آن‌ها شده است.

شماری از کارگران ساختمانی در گفت‌وگو با انارپرس گفتند که دو ماه قبل در آزمون مربوطه که توسط فنی و حرفه‌ای برگزار شده، شرکت کرده‌اند اما به دلیل اینکه نتایج آزمون اعلام نشده، بیمه‌شان از سوی تامین اجتماعی قطع گردید ه است.

کارگران ساختمانی برای اینکه بتوانند بیمه تامین اجتماعی شوند، باید در فنی و حرفه‌ای امتحان دهند و کارت مهارت دریافت کنند.

ثبت دیدگاه