• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

  • 14 اردیبهشت 1395 - 13:17
احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی انار ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

محمد خادمی، فرماندار انار با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان از سال ۹۳ آغاز شده است گفت: این بیمارستان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 محمد خادمی روز سه شنبه در بازدید از روند احداث این بیمارستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه در مساحت سه هزار و ۲۴۵ مترمربع و در دو طبقه در حال اجراست.

bimar2

وی با اشاره به اینکه احداث این بیمارستان یکی از ضروریات و احتیاجات مردم انار است اظهار کرد: حدود ۳۵ میلیارد ریال در سال ۹۳ و ۱۵ میلیارد ریال نیز در سال گذشته از محل اعتبارات این شهرستان برای احداث بیمارستان انار اختصاص یافته است.
خادمی خاطرنشان کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل بیمارستان دو طبقه شهرستان انار نیاز است که امیدواریم بتوانیم این اعتبار را از محل اعتبارات شهرستانی، استانی و کمک خیرین تامین کنیم.
وی با بیان اینکه بیماران اناری برای درمان به سایر شهرستانها مراجعه می کنند گفت: احداث بیمارستان در این شهرستان یکی از اولویت هاست.

خادمی همچنین به سفر قریب الوقوع رئیس‌جمهور به استان کرمان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم در این فرصت با معرفی این پروژه به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار شهرستان، اتمام و تکمیل این بیمارستان را پیگیری نمائیم.

وی اظهار کرد: بیمارستان شهرستان انار شامل بخشهای زنان و زایمان، بستری، جراحی، قلب و غیره است.

شهرستان انار با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۱۰ کیلوکتری کرمان قرار دارد.

ثبت دیدگاه