• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

رییس اورژانس ۱۱۵ انار: پس از تصادف رخ‌داده در خیابان امام تلفن اورژانس به هیچ وجه زنگ نخورده است

  • 18 مهر 1395 - 23:10
رییس اورژانس ۱۱۵ انار: پس از تصادف رخ‌داده در خیابان امام تلفن اورژانس به هیچ وجه زنگ نخورده است

حسن زمانی رییس فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ انار در خصوص تصادف صبح روز یکشنبه ۱۸ مهر در خیابان امام و اعتراض برخی افراد به تاخیر اورژانس گفت:پس از تصادف و زمانی که مردم با اورژانس انار تماس می‌گرفتند به هیچ  عنوان تلفن اورژانس زنگ نخورده است.

بر اثر این تصادف که بین یک موتورسیکلت و یک عابر پیاده رخ داد، دو نفر مصدوم و به رفسنجان منتقل شدند.

زمانی در گفت‌وگو با انارپرس افزود: پس از اینکه مردم با عدم پاسخگویی اورژانس مواجه شدند، یکی از همشهریان با موتورسیکلت به اورژانس رفته و نیروهای اورژانس را از تصادف با خبر ساخته و نیروهای اورژانس پس از آن به سرعت خود را بر سر صحنه تصادف رساندند.

وی ادامه داد: مردم در خصوص اینکه چرا اورژانس در صورتی که تلفن بوق می‌زده است پاسخگو نبوده است  اعتراض کرده‌اند اما باید بگویم که تلفن اورژانس در آن زمان هرگز زنگ نخورده است و اسناد مربوطه مبنی بر اینکه تلفن اورژانس زنگ نخورده نیز موجود است.

رییس فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ انار گفت: پاسخگویی به افرادی که با اورژانس تماس می‌گیرند بر عهده  نیروهای دیگر بیمارستان است که در محلی جدا و به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مردم هستند و نیروهای اورژانس که در صحنه تصادف حاضر می‌شوند هیچ‌گونه دسترسی به تلفن‌ها ندارند و آن‌ها از طریق نیروهایی که وظیفه‌شان پاسخگویی به تماس‌های اورژانس است آدرس را دریافت می‌کنند.

وی همچنین اظهار داشت: چندی پیش نیز اورژانس انار با مشکل مواجه شده بود به طوری که مردم هنگام شماره‌گیری۱۱۵انار، با اورژانس جیرفت تماس پیدا می‌کردند که خوشبختانه این مشکل از طریق پیگیری با مخابرات کرمان رفع شد.

رضا رشیدی رییس مخابرات انار نیز در خصوص مشکلات ارتباطی روز یکشنبه با اورژانس اظهار داشت: سیستم‌های ارتباطی ما در آن موقع هیج اختلالی نداشته و در این خصوص مشکل از مخابرات نبوده است.

شاهدان عینی در خصوص این تصادف به انارپرس گفتند پس از وقوع این تصادف، بارها با ۱۱۵ تماس گرفته‌اند اما تماس برقرار نمی‌شده یا مشغول بوده است.

بهاره علیرضایی

ثبت دیدگاه