• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

نظر وزارت کشور بر ادامه کار مدیرکل سیاسی استانداری کرمان است

  • 20 مهر 1394 - 14:14
نظر وزارت کشور بر ادامه کار مدیرکل سیاسی استانداری کرمان است

نماینده مردم زرند و کوهبنان از حمایت وزرات کشور از مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان خبر داد و گفت: هم قائم مقام وزیر کشور آقای امیری و هم معاون سیاسی نظرشان بر ادامه کار آقای اسلامی است.

حسین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار گفتارنو گفت: آقای اسلامی کار خود را ادامه خواهند داد و قرار نیست اتفاق خاصی بیفتد.

نماینده زرند و کوهبنان با بیان اینکه این بحث‌های سیاسی و چالشی همیشه وجود داشته است تصریح کرد: در همین فضای برجام نیز افراد متعدد بحث‌هایی را از خیانت گرفته تا چیزهای دیگر را مطرح کردند نمونه اش را در همین امروز هم شاهد بودید.

امیری ادامه داد: منتها اگر قرار بود با این بحث‌ها هر روز مدیری عوض بشود که آقای ظریف باید چند ماه قبل توسط رییس جمهور عوض می‌شدند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان خبر داد: هم قائم مقام وزیر کشور آقای امیری و هم معاون سیاسی نظرشان بر ادامه کار آقای اسلامی است.

وی در خصوص نقش مدیریت استان در قبال اینگونه فشارها گفت: قطعا مدیریت استان باید توجه داشته باشند که این چالش‌ها و این موارد را به خصوص در آستانه انتخابات را مدیریت کند.

امیری افزود: به هر جهت مسائل بسیار مهم تری وجود دارد از جمله همین مساله رکود که اخیرا تعدادی از وزرا نامه نوشتند، مساله بیکاری و رکودی که باعث بیکار شدن همین تعداد افراد شاغل می‌شود و شرکت‌های مختلف را دچار مشکل کرده است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: با توجه به این موارد مدیران استانی باید فضا را مدیریت کرده و زندگی مردم را سامان بخشند.

ثبت دیدگاه