• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

دستگیری سارقان منزل در شیراز

  • 26 مهر 1400 - 16:38
دستگیری سارقان منزل در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی منزل با استفاده از خودرو مدل بالا و با شیوه و شگرد تخریب و دیلم زنی در شیراز، با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ کاووس حبیبی افزود: با بررسی دقیق صحنه‌های جرم، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس خودرو سراتو متعلق به سارقان در حالی که در یک کوچه پارک و سرنشینان به قصد سرقت وارد یک منزل شده بودند را شناسایی کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی هر دو سارق را حین سرقت دستگیر و خودرو آنان را نیز توقیف کنند، عنوان داشت: در بازرسی از خودرو سارقان ۲ دستگاه دوربین عکاسی، یک دستگاه موزر، ۶ دستگاه قاب ساعت مچی، ۳ دستگاه تلفن همراه و مقداری بدلیجات و طلاجات کشف شد.
سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: متهمان تا کنون به ۱۰ فقره سرقت از منزل اقرار کرده‌اند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به سیستم‌های امنیتی و هشدار دهنده مجهز کنید و از روشن گذاشتن مداوم لامپ خودداری و در صورت امکان از زمان سنج برای روشنایی در شب استفاده و از نگهداری وجه نقد، طلا و سکه به مقدار زیاد در منزل جدا خودداری کنید.

ثبت دیدگاه