• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

آزمون تحصیلات تکمیلی در پیام نور فارس حضوری برگزار می شود

  • 01 آذر 1400 - 14:01
آزمون تحصیلات تکمیلی در پیام نور فارس حضوری برگزار می شود

رئیس دانشگاه پیام نور فارس از فراهم شدن شرایط برگزاری آزمون‌های حضوری برای دانشجویان مقطع ارشد این دانشگاه خبر داد.

محمدحسن صیف در نشست ویدئوکنفرانس برگزاری آزمون‌های پایانی با حضور معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور و اعضای ستاد‌های امتحانات در سطح کشور، گفت: با مجوز ستاد ملی کرونا و تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه، آزمون‌های پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در کشور به صورت حضوری در مراکز و واحد‌های دانشگاه برگزار خواهد شد.
او افزود: پس از ۲ سال برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین به خاطر شیوع کرونا، هم اکنون زیرساخت لازم برای برگزاری آزمون‌های مکانیزه و کاغذی در ۴۰ مرکز و واحد این دانشگاه در استان فارس فراهم است.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس خاطرنشان کرد: اولویت برگزاری آزمون‌های حضوری در مراکز و واحد‌ها به شیوه مکانیزه است که هم اکنون ۷۲۸ دستگاه رایانه در ۲۲ مرکز و واحد برای برگزاری این شیوه آزمونی در نظر گرفته شده است که توان برگزاری ۲ هزار و ۱۸۴ نفرآزمون در یک روز را دارند.
صیف اضافه کرد: در ۱۸ واحدی هم که زیرساخت آزمون‌های مکانیزه ندارند، آزمون‌های حضوری به صورت کاغذی برگزار خواهد شد.
آزمون‌های پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی و آزمون‌های مقطع کارشناسی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
همچنین امکان تغییر محل آزمون ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از اول آذر تا ۹ آذر ۱۴۰۰ در سامانه گلستان امکان پذیر است.

ثبت دیدگاه