• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

رئیس قوه قضائیه: به اجبار کسی را نمی‌‌شود به بهشت برد / دولت فعلی روابط خوبی با قوه قضائیه دارد اما در دولت قبل چالش‌هایی داشتیم

  • 31 خرداد 1393 - 0:00
رئیس قوه قضائیه: به اجبار کسی را نمی‌‌شود به بهشت برد / دولت فعلی روابط خوبی با قوه قضائیه دارد اما در دولت قبل چالش‌هایی داشتیم

 سایت انتخاب: آیت‌الله لاریجانی، رئیس قوه قضائیه گفت: تصویری که قرآن و سنت از انسان می دهد موجودی عظیم با روح الهی است من قبول ندارم که کسی را بشود با اجبار به بهشت برد. ما نمی توانیم کسی را مجبور به عبادت کنیم. ممکن است کسی را به مسجد بکشانیم اما نمی توانیم او را وادار به نماز خواندن کنیم.

آیت الله آملی لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش درباره تعامل قوه قضاییه با دو قوه دیگر نیز گفت: تعامل با قوه مجریه و مجلس تعامل خوبی است و هر دو قوه به کمک قوه قضائیه امده اند البته در دولت قبل چالش هایی داشته ایم.

وی افزود: من معتقدم باید به رئیس جمهور کمک کنیم البته اختلاف سلیقه در برخی امور وجود دارد که البته این موضوع منافاتی با تعامل ندارد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: بیشترین بار کشور بر عهده قوه مجریه است و همه باید توقعات را متناسب با امکانات تنظیم کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.

آبت الله آملی لاریجانی گفت: اتحاد بین قوا و مسئولین عالی کشور در کاهش دلواپسی مردم موثر است و نباید نگرانی ها از عدم تعامل میان قوا امنیت و آرامش مردم و پیشرفت کشور را مخدوش می کند.

وی خاطرنشان کرد: تعامل ما بسیار با دولت خوب است و ما دولت را همراهی می کنیم.

ثبت دیدگاه