• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

تجهیز و تکمیل ۱۷پروژه ورزشی در جهرم در دستور کار قرار گرفت

  • 12 فروردین 1400 - 12:09
تجهیز و تکمیل ۱۷پروژه ورزشی در جهرم در دستور کار قرار گرفت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: تکمیل و تجهیز ۱۷فضای ورزشی شهرستان جهرم در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت.

عبدالرحیم خداجو روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین راستا خانه جوان و خوابگاه ورزشکاران در جهرم مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی سالن ورزشی حیدرآباد از طرح‌های پیش رو در سال جاری است افزود : چمن مصنوعی بزرگ شهر قطب‌آباد و شهر دوزه تا پایان شش ماهه اول سال ۱۴۰۰تکمیل و آماده بهره برداری می شود.                                   وی افزود: بر اساس این برنامه سالن ورزشی کوشکک و سالن تخصصی کاراته در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

این مقام مسئول ابراز کرد: عملیات احداث تعداد۶ باب زمین چمن مصنوعی روستاهای کلاکلی و کوشکسار، جرمشت، محمدآباد، حسین‌آباد، چنارسوخته از بخش‌های سیمکان، مرکزی و کردیان شهرستان تا پایان فروردین ماه انجام می‌شود.                        

وی اظهار کرد: سالن ورزشی بهجان سیمکان و سالن ۲۰۰۰ نفری استادیوم تختی هم تکمیل و در سال ۱۴۰۰ افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

به گفته وی زمین چمن روستاهای کناردان از بخش مرکزی و هورموج از بخش کردیان نیز تا پایان شش ماه اول سال ۱۴۰۰افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان جهرم گفت: تیم بسکتبال جهرم با تلاش‌های فراوان خوشبختانه در سال گذشته توانست به جمع هشت تیم لیگ برتر راه یابد و در روزهای ۱۶ تا ۱۷ فروردین ماه، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، میزبان تیم‌های بوشهر، اصفهان، سیرجان و بهبهان خواهد بود.

خداجو افزود: همچنین تیم هندبال شهرستان جهرم نیز سال گذشته موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ شد که جا دارد از حمایت‌های شهرداری جهرم از این تیم تقدیر و تشکر داشته باشیم.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

ثبت دیدگاه